-22-İtiraf

6.7K 343 57
                                    

Yıldıza basmayı unutmayın lütfen.

Ve de bu bölüm rekor yorum bekliyorum haberiniz olsun. Çünkü sizi şaşırtacak gelişmeler var bu bölümde. :-D:-D

YORUM=50

Ufak bir not; 50 yorum gelmezse bölüm gecikir haberiniz olsun ;-)

•Çağan Şengül - Yalnızlığa döndüm yüzümü

Keyifli okumalar dilerim..

¦~İtiraf~¦

Ayşin

Maksimum bir hafta boyunca yatağımdan gerek duymadıkça çıkmamış ve resmen hayata küsmüştüm. Tamam, sabahları erkenden kalkıp işe gitmeye pek hevesli olduğum söylenemezdi ama doğrusu ben işimin kıymetini kovulduğumda anlamıştım.

Abim Aren her ne kadar beni yatağımdan kaldırmaya, yeni bir iş bulmaya teşvik etse de ilgilenmemiştim. Çünkü benim hayatımdı garsonluk. Kolumdu, bacağımdı. Şimdi ise bir kolum eksik ya da bir bacağım yokmuş gibi hissediyordum.

Abim beni kolumdan çekiştirerek kaldırmaya çalıştı.

"Ayşin, yeter artık kalk şu yatağından!"

İnatla kalkmamak için diretiyordum. Beni bu yataktan kazıyarak bile çıkartamazlardı. Biz artık onunla bir bütündük.

"Bırak beni abi!" diye sızlandım.

Abim beni kaldıramayınca geri çekildi. Nefes nefese kalmıştı. Bu arada ben birazcık kiloda almış olabilirim. Abim ellerini iki yandan beline koyarak derin derin nefesler alıp verdi.

"Ayşin berbat haldesin bunu biliyorsun değil mi? Ve ayrıca çok fazla kilo aldın. Bu depresyon sana bir artı kazandırmaz sarışın, bence bir an önce kendini toparlamalı ve hayatına devam etmelisin."

Abimin çok fazla açık sözlü biri olduğunu söylemiş miydim? Söylemediysem de söylemiş oldum.

Yorganı kafama kadar çekip saklandım.

" Ayşin! "dedi abim hayıflanarak.

Artık benim için hayat durmuştu. Benim için hiç ümit yoktu-derken bu sefer Feryal işin içine karışmıştı.

" Öf bu odanın hali ne böyle hem sen burada ceset mi saklıyorsun?"deyip bir öğürme sesi çıkardı.

Kafamı bir deve kuşu misali yorganımın altına saklamış çıkarmıyordum.

" Sende beni rahat bırak Fer! "dedim ruhsuz ve baygın bir sesle.

" Hayır bırakmıyorum. Bu yataktan seni gerekirse kazıyarak çıkarırım ama yinede.. "deyip öğürdü.

" Daha fazla burada kalamam, hemen dışarı çıkıp temiz hava almalıyım! "

Onun odadan koşarak çıktığını tahmin ederken yorganın altında kendi kendime kıs kıs güldüm.

Sonrasında odama Rafet girdi.

" Rahibem, kendine bu kötülüğü yapma lütfen. Bu odada çürümene asla gönlüm razı olmaz bilesin. Dünyanın senin gibi bir rahibeye ihtiyacı var ne de olsa, hem daha hayatın güzellikleriyle tanışmadın sen. Hayatının baharındasın. Daha seks bile yapmadın. Bunları tecrübe edemeden mi göçeceksin bu dünyadan, "der demez ilk defa bir tepki verdim.

Yastığı kaptığım gibi ona fırlatırken odadan koşarak çıkıyordu.

" Arsız! "diye söylendim arkasından. Aklı fikri sekste!

ASİL TEHLİKE 2 "Tutku" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin