Kesit

14.7K 211 7
                                    

Önce size ufak bir bilgi vereyim. Bu kitap Asil Tehlike kitabının devam kitabıdır. Teknik bir arıza nedeniyle ilk kitap yarım kalmak zorunda kaldı ve ben de kitabı buradan devam ettirme kararı aldım. İlk kitap buradan devam ediyor anlayacağınız.

Söyleyeceklerim bu kadar, keyifli okumalar dilerim 🌹

Gelecek bölümlerden ufak bir kesit ;

Hafifçe boğazını temizleyerek bir kaç kez öksürdü ve önümde biraz eğilerek elini bana doğru uzattı.

"Dans et benimle, Kırmızı," deyince şaşkınlığım yüzüme anbean yayıldı.

Kaşlarım havaya dikilirken, "Hani sen dans etmeyi sevmiyordun?"diye sordum şaşkınlıkla.

Dudakları usulca iki yana kıvrıldı. Asil'in hiç içinden gelerek güldüğünü görmemiştim. Acaba gülmek ona yakışır mıydı? Ona ne yakışmazdı ki? Dudaklarının kenarlarına çizdiği şu görüntü bile ona enfes bir görünüm kazandırıyordu. Gülmek ona kim bilir ne yapardı.

" Hala da sevmiyorum fakat sana söz verdim değil mi, seni tutkunun rengi yapacağıma dair.. İlk dersimiz tango. Sert, tutkulu ve şehvet barındıran bir aktivite. Benim kızım şimdi tutkunun dansıyla tanışacak.."

Gözlerini huşuyla kıstı. Şu an öyle yakıcı duruyordu ki iç çekmemek için kendimi zor tuttum.

" Tanışmak ister misin onunla, Kırmızı? "diye esrarengiz bir tınıda konuştuğunda anlık duraksadım.

Gerçekten bu ders verme işi hoşuna gidiyordu. Gözlerinde oluşan haylaz pırıltılardan bu çıkarımı yapmak mümkündü.

Bir süre karalarının girdabında savruldum durdum. Daha sonra elimi havalandırarak avuç içine nazikçe bıraktım.

Ufak bir gülümseme eşliğinde," İsterim, hem de çok," diye yanıt verdim istekle.

Ne yalan söyleyeyim bu benim de hoşuma gidiyordu. Asil Tehlike hayatıma heyecan getirmişti. Tehlikeyi de beraberinde getirmişti ama zaten bunu bilerekten her şeye göz yummamış mıydım?

Dolayısıyla bu sebepten yakındığım söylenemezdi..

*****&*****

Duyurular ve alıntılar için instagram adresimi ziyaret etmeyi unutmayın lütfen.

ayseenurayydinhikayeleri 👈

HEPİNİZE KUCAK DOLUSU SEVGİLER🌹

ASİL TEHLİKE 2 "Tutku" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin