~1

52 4 3
                                    


Ráno jsem jako vždycky vstala ale bylo to jiný ráno. Uvědomila jsem si že dnes jdu pro Victoria secret! Jsem tak natěšená ale zároveň tak nervózní. Včera jsme měli zkoušku a já ani nevím co tam bude zpívat za zpěváka nebo zpěvačku. Myslím že to bude moje nejlepší kamarádka Nelča. Uvidíme. Vstanu udělám si míchaný vajíčka a kafe. Dneska to bylo extrémně dobrý. Řekla jsem si v duchu. Možná protože, je dnes fashion show. Jdu si udělat ranní hygienu a obléct.

-----
Zavolám své manažerce a zároveň svojí druhé nejlepší kamarádce Stelle.
"Ahoj, tak co já jsem hotová. Co ty?"
"Taky. Doufám že se těšíš je dnes tvůj velkej den." Odpoví.
"Ani si nedokážeš představit jak moc se těším." Pousmála jsem se nad představou že, za pár hodinu půjdu modní přehlídku pro Victoria secret.
"To jsem ráda. Jinak bude tam i Nelča"
"Ono bude zpívat? Cože? Fakt? To je hustý. My budeme spolu." Začala jsem pištět.
"Ale ne ona zpívat nebude. Ty to nevíš?"
"Achjo škoda a co bych měla vědět?" Zarazila jsem se a začala v hlavě přemítat různý scénáře.
"To mě potěš pán bůh. Ty nevíš že, tam bude zpívat Harry Styles." Zařvala do telefonu.
"C-cože? To si děláš p*del?" O můj bože jestli si nedělá srandu. Tak budu na pódiu s Harrym Stylsem. Už když mi bylo 13 přemýšlela jsem o tom jak se k němu dostanu a teď mám šanci na dosah, ale on má Kendall. Achjo.
"Ne nedělám!! Doufám že mě seznámíš s Niallem Horanem." Řekla laškovně.
"Neboj" zasmála jsem se.
"Hele teď si jdu vzít boty a jdu za tebou dolů i s Nelčou."
"Dobře, ale teoreticky vzato půjdete jen přes půl domu. Lol."
"No jo zase ty tvoje vtípečky. Buď ráda že spolu bydlí. Pamatuješ jak jsme to vše plánovaly a teď to tak je?" Povzdychla si.
"To víš že si to pamatuju,ale teď šup do práce. Čeká nás toho dnes hodně."
" Vím, vím tak za pár minut venku?" Zeptala se.
"Dobře, tak venku paa." Ukončila jsem hovor a šla si vzít boty.

-----
Dojdu ven a holky tam už stojí. Přiběhnu k nim a začnu je objímat a oni zase mě. Tyhle chvíle miluju. Objímat se s lidma co pro vás hodně znamenají.
"Já se na vás tak těšila, ikdyž jsme se neviděly asi tam 10 hodin." Zasmály jsme se.
"Ty jsi magor peťuldo!" Řekly naráz a začly jsme se ještě víc smát.
"A dost tohle! Honem do auta." Řekla jsem a ukazála na auto.
"Ano paní." Dělala si srandu Nelča.
"Tak se mi to líbí."
Nastoupily jsme do auta. Já nastartovala ikdyž se ozvala Stella.
"Hlavně nespěchej ty draku. Já vím že tam bude Harry, ale ne abys nás zabila." Zavtipkovala.
"Cože on tam bude Harry styles? Ten Harry Styles?" Zaječala Nelča.
"Ty to nevíš?" Otočila se na Nelču Stella.
"Ne?! To není možný! To se nemůže stát! Omůjbože!" Začala pištět Nela, stejně jako já když jsem se to dozvěděla.
"Jo bude! Seznámíme se s ním. Já to zařídím, nebojte se." Mrkla jsem po nich a vyrazily jsme.

♡♡♡
Doufám, že se vám moje druhá fanfikce bude líbit. Tu první dopisovat nebudu. Nebylo to vůbec promyšlené a napsala jsem tam co mě jen tak napadlo v hlavě. Takže tak.
🟢✔️🔵
Vaše Peťulda

I'm Not Afraid Of People||Harry Styles Fanfiction|🔵✔️🟢||~♡Kde žijí příběhy. Začni objevovat