Po show jsme jely s holkama domů a kolem nás bylo strašně moc paparazzi, kvůli tomu že na mě Harry spadl. Když jsme vešly do auta holky se na mě okamžitě otočily.
"Co je?" Zeptala jsem se.
"Ty se zeptáš "co je?" když venku je tisíce paparazzi!" Zakřičela Nelča.
"Přesně, vždyť to je hustý!" Přitakala Stella.
"Klid! O nic zatím nejde, jen pár paparazzi po show. Nic víc!"
"O nic vždyť ti během show přibylo 50 tísíc sledujících!" Vykřikly obě naráz.
"Cože? To není možný!" Odpověděla jsem a přitom myslela na Harryho, jak mi řekl asi jsem ti zničil kariéru, ale on ji naopak rozjel.
"Se koukni!" Zakroutila jsem očima ale Stellu poslechla.
"Dělej! Ještě že máme neprůhledný okna." Odpověděla Nela."Ajo! To je hustý! Až budu večer s Harrym musím mu poděkovat." Při té větě jsem se usmála.
"Cože? Ty jdeš někam s Harrym?" Divily se holky.
"Jo. Všechno vám povím ale teď musíme jet!" Zavelela jsem.
Když jsme vyjely z parkoviště za budovou okamžitě mě zahrnuly dotazy na Harryho.
"Co se stalo?"
"Kam s ním jdeš?"
"Dělej! Každou podrobnost!"
"Dobře,dobře ale klid!" Zavelela jsem a zase se usmála.
"No jak jste odešly, tak se mi strašně omlouvál a že, mi asi zkazil kariéru a že to chce napravit. Tak jsem mu řekla že, to napraví tím že mě veme do restaurace. S tím on nesouhlasil kvůli paparazzi a řekl že bude večeře u něho doma a.." Nestihla jsem ani dokončit větu a hned se do toho vrhly.
"Cože? Ty pojedeš k Harrymu domů? To si děláš prdel?!" Začal křičet Stella a Nelča hned nato.
"No počkat ale, řekl že pro mě dnes v 11 večer přijede a potom pojedeme k němu." Nad tou představou že, mě za pár hodin vyzvedne a já ani nemám vybraný outfit jsem se pousmála a zároveň zamračila.
"Moment! Takže ty jedeš dnes s Harrym k němu?" Začala spojovat věci dohromady Nelča.
"Jo přesně tak. Není to hustý? Musíte mi pomoct vybrat outfit!" Mrkla jsem na ně a přitom se snažila držet auto v jedné rovině.
"To je jasný! Vždycky!" Stella vždy byla strašně na módu a občas mi pomáhala. Nelča mi taky ráda pomáhala ale měla spoustu věcí ohledně muziky.-----
Když jsme přijely domů okamžitě jsme začly vybírat outfit. Vytahaly jsme skoro celou mojí skříň ale nakonec jsme se rozhodly pro jednoduchost ale zároveň elegantnost. Vybraly jsme černé uplé šaty a jako přehoz červené oversize sako. Boty byly červené s černými maličkostmi. Kabelka byla černá, jednoduchost je to nejlepší. Holky mi chtěly udělat jemný makeup, tak jsem je nechala. Blížila se 11 hodina večer a já byla tím dál víc nervózní. Když jsem se dooblékla a dala si nějaké doplňky rozloučila jsem se s holkama.
"Ať se povede rande." Škárlila Nela.
"Užij si to. Třeba z toho bude manželství." Začala naopak Stella.
"No jo! Je to můj budoucí manžel!" Zasmála jsem se a holky mě objaly.
"Tak ahoj." Pozdravila jsem je a poslala jim vzdušný polibek a ony mně.~~~~~
Pokud se vám příběh líbí můžete napsat koment nebo hlasovat. ♡ Byla bych moc ráda.
🟢✔️🔵
Vaše Peťulda
ČTEŠ
I'm Not Afraid Of People||Harry Styles Fanfiction|🔵✔️🟢||~♡
Fanfiction"Jsi jen psychopat! Nech nás být!" "Všechno jsi zkazila!" Měla jsem strach a nevěděla co dělat. Zvedla jsem nůž a... ~~~~~ Vaše Peťulda