~4

21 2 0
                                    

Vyšla jsem a Harry už čekal před svým autem.
"Ahoj! Čekáš dlouho?" Optala jsem se s úsměvem.
"No čekám tady asi 5 minut ale, za tohle to stálo. Vypadáš úžasně." Přišel blíž ke mě a já si až teď všimla jeho krásný zelených očích.
"Děkuju moc. Ty vypadáš taky úžasně!"
"Ale ne jako ty. Můžu tě políbit?" Zeptal se mile.
"Jo, ale je tady jedna věc na kterou se chci zeptat."
"Ptej se."
"Nevadí Kendall že s tebou dnes budu večeřet?" Zeptala jsem se se zdviženým obočím.
"Aha ty to asi nevíš. Já jsem se s Kendall už před měsícem rozešel. Bylo to všude v bulváru." Udivil se že to nevím.
"To nevím. Já moc nečtu bulvár. To mě mrzí." Řekla jsem upřímně.
"To je v pohodě už delší dobu to neklapalo, ale nebavme se o ex." Pousmál se a koukl mi hluboce do očí.
"Taky si myslím. Taky jedeme?" Optala jsem se vesele.
"Tak pojď." Vzal mě za ruku a otevřel dveře u auta.
"Nastupte si, mladá slečno." Řekl Harry a já se pousmála.
"Děkuji velice moc, mladý muži." Vybuchli jsme smíchy.

Cesta k Harrymu trvala okolo půl hodiny. Já si ani nevšimla že už jsme dojeli k němu, protože jsme si tak krásně povídali a během cesty se tak nasmáli.
"Nechceš už jít dovnitř? Sedíme tady už 5 minut." Řekl Harry a zasmál se.
"Jo aha jasně, můžem jít!" Harry vstal a rychle přeběhl k mým dveřím a otevřel mi, já se zase rozesmála.
"Wow hezký dům!" Řekla jsem a přitom koukala na ten palác.
"Díky moc" poděkoval.

-----
Celý večer jsme si povídali a bylo to vše fajn. Večeře byla výborná, měli jsme lososa se zeleninou a k tomu červené víno.

Po večeři jsem se cítila trochu opilá, přeci jen jsme vypili dvě flašky vína.
"Jak pojedu domů? Když jsme oba opilí." Zeptala jsem se Harryho.
"Vždyť můžeš spát u mě."
"To vůbec!"
"Proč by ne?" Divil se.
"To je divný. Známe se sotva jeden den!"
Namítala jsem.
"Notak! Mám tady pět ložnic. Neříkej že by sis jednu nevybrala." Rozesmál se a já se přidala.
"Zase ti říkám jo! Štveš mě Harry!"
"Neříkej." Začal se ke mně pomalu přibližovat a já věděla že to přijde.




~~~~~
Teď taková kratší kapitolka, ale kdo by to takhle neukončil? Kdo se těší na další?
🟢✔️🔵
Vaše Peťulda

I'm Not Afraid Of People||Harry Styles Fanfiction|🔵✔️🟢||~♡Kde žijí příběhy. Začni objevovat