~6

23 2 2
                                    

Po snídani mě Harry odvezl domů. Vystoupila jsem a Hazz mě políbil.
"Ahoj, bude se mi stýskat. Kdy se uvidíme?"
"Vůbec nevím, ale nejspíš až v pátek." Řekl posmutněle.
"Cože vždyť je dnes sobota! Takhle pozdě?"
"Bohužel. Mám nějaký zařizování a jelikož, nechceme aby nás prozatím někdo viděl tak nemůžeš jít se mnou." Odpověděl posmutněle.
"Dobře. Tak mi napiš. Mám tě ráda." Usmála jsem se a dala mu ještě pusu.
"Neboj napíšu a vše ti v pátek vynahradím Puso." Usmála jsem se nad tím oslovením. On mezitím nastoupil do auta a už se rozjížděl od mého domu. Zamávala jsem mu.

Přišla jsem domů a hned na mě skočily holky. Zahrnovaly mě dotazy.
"Proč si tam byla přes noc?"
"Co se stalo? Každou drobnost!"
"Milovali jste se? Jaký to bylo?" Já jen povytáhla obočí.
"Cože? Ne nemilovali jsme se! Za co mě máte?" Přitom jsem si sedla na gauč.
"Tak co se stalo?" Zeptala se hbitě Stella.
"Nic! Jen jsme měli večeři. Lososa se zeleninu a k tomu víno. Potom jsme si uvědomili že, jsme vypili dvě flašky vína a nemá mě kdo odvést. Tak Harry řekl že u něj můžu spát. Tak jsem svolila a pak..."
Usmála jsem se když, jsem si vzpomněla na nás první polibek.
"Co?" Vykřikly naráz.
"Políbil mě a já ho nechala. Potom ale posunul jeho ruku na mým stehně víš. Já jsem ho zastavila a řekla mu že to tak nechci, že se neznáme ani den. On mi řekl že by se mnou chtěl chodit a..." Nestihla jsem ani dokončit větu a hned do toho skočily.
"Cože on s tebou chce chodit Harry?"
"No to jdi doprdele, jestli je to pravda!"
"Jo chce! Tak jsem řekla že by jsme to mohli zkusit, takže teď spolu chodíme." Usmála jsem se.
"Tak to nene!"
"O můj bože moje nejka chodí s Harry Stylsem!"
"Holky ale nikomu to neříkejte! Nechceme být v bulváru!"
"Neboj se!" Řekly jednohlasně.
"Dobře, mám vás ráda!"
"My tebe taky!"




~~~~~
Dnes trošku kratší kapitola. Zítra bude stoprocentně delší.😉 Doufám že, se vám moje fanfikce líbí.
🔵✔️🟢
Vaše Peťulda

I'm Not Afraid Of People||Harry Styles Fanfiction|🔵✔️🟢||~♡Kde žijí příběhy. Začni objevovat