Ráno jsem se probudila, otočila se a tam uviděla spícího Harryho. Usmála jsem se a potichu vstala abych Hazz neprobudila. Na zemi jsem si všimla prázdné ležící misky od popcornu. Vzala jsem ji a šla do kuchyně. Misku jsem položila na linku, když v tom někdo zazvonil. Koukla jsem kukátkem a stála tam nějaká postarší žena. V tom ze schodů vyběhl Harry.
"Kdo to je?" Zeptal se ještě ospale.
"Nevím nějaká starší ženská"
"Ukaž." Přišel blíž ke dveřím a já se uhnula aby se mohl kouknout do kukátka. Otevřel dveře a ženu pustil dovnitř.
"Ahoj Harry! Dnes ti to teda trvalo. Je a kdo je tohle krásně mladé děvče?" Optala se a koukala na mě s úsměvem. Já ji úsměv oplatila.
"Dobrý den, já jsem Péťa Tomlinson." Odpověděla jsem ji na otázku a natáhla k ní ruku.
"Ahoj dítě, já jsem Diana. Říkej mi Dio a hlavně mi tykej!" Představila se a objala mě.
"Ráda tě poznávám." Řekla jsem s úsměvem.
"Tak ahoj Dio. Přeju ti dobrou práci. Dnes prosím i pro Peťuldu. Jinak Péťa se ke mně dnes stěhuje." Jeho malá pusa se roztáhla do úsměvu a dal mi pusu do vlasů.
"To vám přeju hrdličky moje."
"Děkujeme!" Vykřikli jsme oba a začli se smát. S Harrym jsme šli nahoru do ložnice aby jsme se převlíkli a udělali ranní hygienu.
"Harry ta Diana ti tady uklízí?" Zeptala jsem se.
"Ne! Jen mi dělá jídlo, protože já to nestíhám. Snažím se tady uklízet aspoň jednou do týdne. Někdy to taky nejde ale nikdy bych neplatil někomu za tohle." Usmál se na mě.
"Aha. Takže teď Dia dělá snídani?"
"Jo, máš nějaký speciální přání?"
"Ne, lásko"
"Kdyby cokoli řekni, jo?"
"Neboj, já jsem se vším spokojená." Usmála jsem se a ukázala na koupelnu.Došli jsme na snídani, talíře s tousty byli už na stole.
"Díky moc Dio!" Řekla jsem Die a ta se jen usmála.
"Prosimtě nemluv a jes!" Usmála se na mě. K jídlu jsme měli pomerančový džus a trochu zeleniny.Jeli jsme ve větším autě Harryho. Cestou jsem furt mluvila o tom že, mám moc věcí a že, nevím kam to všechno dáme. Harry se vždy pousmál a řekl 'to se nějak vymyslí vždyť tam máme tolika místa'. Dojeli jsme před Nely,Stelly a můj dům. Zachvíli už jen jejich.
"Ahoj holky!" Vykřikla jsem když jsem byla v obýváku.
"Naše ztracený trojiče se vrátilo!" Zavtipkovaly. Vrhly jsme se na sebe až jsme spadly na zem.
"Že bych se k vám přidal?" Řekl Harry s vtipem. Harry se pozdravil s holkama a já jim řekla že, se stěhuji k Harrymu ale, že se občas přijedu podívat.
"Jinak Stello. Poslední dobou nejsi furt doma. My o tebe máme strach. Co se děje?" Zeptaly jsme se s Nelou.
"No holky. Já randím s Niallem." Usmála se jakoby nic.
"Cože?" Moje a Nely reakce byla úplně stejná.
"Jo! On je tak milej a sladkej." Zatvářila se zamilovaně. Harry jen vykulil oči.
"To by jsme mohli někdy jít všichni na večeři." Koukla jsem se na Harryho a ten se jen pousmál.Po pár hodinách jsem měla sbalený to nejnutnější a mohli jsme vyrazit k Harrymu. Pozdravila jsem se s holkama a bylo mi líto že, je opouštím.
"Hele nechcete jet k nám oslavovat?" Zeptal se Harry.
"No já mám dnes něco s Niallem. Jedině by jsme přišli spolu. Pokud by to nevadilo." Usmála se a koukla na Harryho.
"Jasně že ne! Rád uvidím starýho kámoše. Tak jedeme všichni rovnou teď? Pokud by to nebyl problém?"
"Jasně ale musíme počkat než sem dorazí Niall." Odvětila Stella.
"Dobře tak mu honem zavolej!"Niall přijel a pozdravil se s Harrym. Potom nás Stella představila Niallovi.
"Tak pojedete za námi jedním autem hádám? Když se jede k nám je po cestě taková malá vesnička a tam je obchod tak se tam stavíme pro nějaký pití a jídlo. Musíme se stavit tam, aby nás nikdo moc neviděl." Všichni kývli hlavou že souhlasí.Dojeli jsme k malému obchůdku a zaparkovali. Vyšli jsme ven a rychle zašli do obchůdu aby nás nikdo moc neviděl. Prodávala tam nějaká mladá, vysoká holčina. Hned jak nás viděla zeptala se o fotku. My samozřejmě povolili. Nakoupili si tři vína, rum, colu a nějaký chipsy. Holčina trvala na tom že, je to na účet podniku ale všichni jsme řekli že, ne. Harry ji položil peníze na stůl a přidal pár drobných navíc. Holčina jménem Eleanor poděkovala a já jí řekla že, by byla dobrá pro modeling a ať mi napíše na instagramu. Ona překvapená jen potřásla hlavou a pozdravila nás. Vyšli jsme ven ale už tam bylo asi tak 20 fotografů. Snažili jsme se co nejrychleji protlačit k autu. Harry šel první a držel mě za ruku aby mi protlačil cestu. Za mnou šla Nelča potom Stella a za ní Niall. Po chvilce jsme se konečně protlačili k autům a nastoupili dovnitř. Rychle jsme vyjeli a už jsme byli na cestě k nám domů.
~~~~~~
Dnes trošku nudnější kapitola. Tak snad se vám bude líbit. Můžete dát hlas nebo komentář. Budu ráda. ILY
🔵✔️🟢
Vaše Peťulda
ČTEŠ
I'm Not Afraid Of People||Harry Styles Fanfiction|🔵✔️🟢||~♡
Fiksi Penggemar"Jsi jen psychopat! Nech nás být!" "Všechno jsi zkazila!" Měla jsem strach a nevěděla co dělat. Zvedla jsem nůž a... ~~~~~ Vaše Peťulda