~8

24 3 4
                                    

Po večeři jsme se přesunuli do naší velké ložnice a popíjeli víno. Bylo tam velké okno se závěsy, před oknem byla bílá křesla s polštářky. Harry měl v ložnici poměrně dost kytek. Vedle velkého okna byl výklenek a tam byla obrovská koupelna.
"Hele já se jdu vykoupat měl jsem toho dnes hodně. Chceš se jít taky vykoupat?" Zeptal se.
"Jo půjdu se vykoupat ale až po tobě." Usmála jsem se.
"Dobře. Tak já se jdu vykoupat. Chovej se tady jako doma, jednou tady třeba budeš bydlet." Dal mi pusu do vlasů a odešel do koupelny. Já vstala a koukala na všechny fotky. Většinou to byly fotky kde byl Harry s kamarády nebo s rodinou. Hodně fotek bylo s kluka z one direction. Než jsem si stihla prohlédnout všechny fotky Harry vyšel z koupelny jen v černých boxerkách. Já jen stála a koukala na jeho úžasné vypracované tělo. Jeho chlouba v boxerkách taky nebyla k zahození.
Harry se zasmál. "Na copak koukáš?" Povytáhl obočí. "Nevadí ti to doufám?"
"N-n-ne to vůbec. Jen jen ty máš tak krásné svalnaté tělo." Sklopila jsem hlavu a usmála se. Harry ke mně přišel chytl mě za bradu a zvedl mi hlavu.
"Milujut tě"
"Já tebe víc!" Pořád jsem mu koukala do očí a uvědomila si že ho nechci nikdy ztratit.
"To nene. Já tebe víc!"
"Ne! Já tebe víc!" Harry se mi zahleděl do očí a mlčel. Pomalu mě začal líbat a já mu to oplácela. Líbal vášnivě, chytil mě pod zadkem a vyhoupl si mě na jeho klín, já kolem jeho boků obmotala svoje nohy. Přimáčkl mě na nejbližší zeď a opřel se o mě. Já cítila jeho vzrůstající bouli v boxerkách. Pořád líbal dál a já milovala to jak na to nespěchal. Jeho penis už narážel na moje stehna. Vzal mě pod zadkem a přenesl do postele, kde si mě položil jako cenný poklad. Já si sedla a sundala mu boxerky. Harry mezitím sáhl do šuplíku pro kondom. Pomalu ho nandal a už byl nademnou. Koukl na mě jestli může, já přikývla. Nečekala jsem že bude tak velký. Když do mě pronikl musela jsem hlasice vydechnout.

Po našem prvním milování jsme si nazí lehli vedle sebe a rozdýchavali se.
"Harry, bylo to úžasný." Koukla jsem se mu do očí a přitom mu hladila jeho svalnatou hruď.
"Tys byla tak úžasná. Nechci tě nikdy ztratit. Doufám že spolu budeme v dobrém i ve zlém." Tuhle větu si budu pamatovat do konce života.
"Já tě tak moc miluju." Naklonila jsem se a dala mu další polibek.
"Měli by jsme se jít vykoupat." Řekla jsem.
"Jedině spolu." Odpověděl Harry.
"To je jasný. Tak pojď miláčku." Vstala jsem a zatáhla ho za ruku. Došli jsme do zhasnuté koupelny. Harry namačkal pár tlačítek a okno v koupelně se zakrylo roletou. Rozsvítila jsem a šla jsem napustit vanu.
"Kde máš pěnu do koupele lásko?" Optala jsem se a otočila se na něj.
"Jasně. Koukej! Vše do koupele je tady." Otevřel skříňku vedle vany a vyndal pěnu. Podal mi ji a já trochu nalila do koupele. Po pár minutách kdy se napustila teplá vana jsem se koukla na Harryho a vlezla dovnitř. Harry si sedl za mě a já se opřela o jeho vyrýsovanou hruď. Jen jsme tam takhle seděli a objímali se.
"Víš mě napadlo že, by si se mohla nastěhovat. Mohla by si tady se mnou být každý večer. Nemuseli by jsme se jak puberťáci domlouvat kdy se uvidíme. Bylo by to celkově lepší. Co ty na to?" Já jen vytřeštila oči a otočil hlavu na jeho obličej.
"To myslíš vážně? Ráda!"
"Fakt? Takže zítra máme plány! Budeme tě stěhovat ke mně." Usmál se tím svým sexy úsměvem.
"Už zítra? Dobře. To bude úžasný s tebou bydlet!"
"Snad jo." Usmál se a chytil mě za krk aby mi mohl dát polibek.

"Teplá vana byla osvěžující nemyslíš?" Zeptal se Harry za chodu do kuchyně protože, jsme měli po styku strašně velký hlad.
"Byla ale lepší by byla víc bez tebe!" Usmála jsem se a rychle seběhla schody aby mě nedohonil. Doběhla jsem do kuchyně, ale tam mě chytil a vysadil na kuchyňskou linku.
"Jak beze mně?"
"Chtěla jsem říct s tebou samozřejmě." On se začal smát a já s ním.

"Máš tady nějaky dobrůtky?" Zeptala jsem se a koukla po Harrym.
"No můžeme si udělat popcorn, ale já myslel že, nemůžeš kvůli modelingu."
"Jednou to neuškodí. Kde ho máš?"
"Tady." Podal mi popcorn a já ho dala do mikrovlnky na tři minuty. Povídali jsme si až jsme zapomněli na popcorn.
"Bože! Ten popcorn!" Vykřikla jsem.
"A jo." Zasmál se a vytáhl misku abych mohla kam vysypat popcorn.

Seděli jsme na posteli v ložnici u toho chroupali popcorn a koukali na filmy.








~~~~~
Dnes trochu sexuální kapitolka. Tak snad se líbí. Pokud se vám moje fanfikce líbí můžete dát hlas nebo koment. ILY
🟢✔️🔵
Vaše Peťulda

I'm Not Afraid Of People||Harry Styles Fanfiction|🔵✔️🟢||~♡Kde žijí příběhy. Začni objevovat