Hızla ayağa kalkıp alarmımı sertçe kapadım. Bugün okulumun ilk günüydü. 11. Sınıfı Londra da okuyup malum sebeplerden dolayı İstanbul'a yani memleketime geri dönmüştüm. Malum sebepler de annemin iş arkadaşıyla evlenmesiydi. Babam öleli 5 yıl olmuştu ama annem babamın yokluğunu bana hissettirmemişti.
Yeni bir hayat kurmak için Londra'ya taşınmış birbirimize daha da kenetlenmiştik, ta ki annem o zibidiyle evlenene kadar. Evlenmelerine 2 gün kala bana söylemiş anlayış göstermemi istemişti. Şaka gibi.
Buraya geleli 2 hafta olmuştu. Yapayalnızdım.
Annem ve üvey babam Londra'daydılar. Ben daha fazla onların yanında kalmak istemediğimi söyleyip İstanbul'a geri dönmüştüm.E tabi üvey babamın canına minnet annemi de ikna edip beni postalamıştı. Sözleri hâlâ kulağımdaydı.
"Seda fazla abartmıyor musun? Su gayet yetişkin bir kız. Onu burada zorla tutamazsın ya. Bu aralar pek bir kızgın bize. Eh tabii haklı."
Buraya geldiğim süre boyunca kendime denize yakın bir ev tutmuştum. Üvey babam işinin patronu olduğu için gayet zengindi. Kredi kartıma gayet yüksek bir meblağ yatırmış ve evi de o tutturmuştu.Ayağa kalkıp aynanın karşısına geçtim.
Tek başıma olmanın verdiği gariplikle elime iç çamaşırı alıp banyoya girdim. Artık 12. Sınıf olmuştum. Zaman çok hızlı akıp geçiyordu. Ilık bir duş alıp uzun kumral saçlarımı kuruttum. Üzerime açık mavi boyfriend bir kot ve üzerine göbeğinin üstünde biten dar bir bluz giyinip aynaya baktım. Gayet güzel olmuştu. Hafif bir makyaj yapıp evden ayrıldım.Okul evime uzaktı ve okula otobüsün gidip gitmeyeceğini bilmememden dolayı hızla bir taksi çağırdım.
**********Okula vardığımda siyah kocaman bir kapıyla karşılaştım. Kapıdaki güvenliğe hafif gülümseyip okula ilk adımımı attım.
Meraklı gözler üzerime dönünce utanmadan edemedim. Bahçede yaklaşık 50-60 öğrenci vardı.Kendimden emin adımlarla okulun merdivenlerine kadar yürüdüm, şaşkındım okul cidden geniş ve lüxtü. İçeri girdiğimde etrafımda birbirinden güzel kızlar gördüğümde ufak dilimi yutacaktım.
Önümde kısa saçlı ve kısa boylu bir kız gördüm ve ona doğru yürüdüm. Herkes de işini gücünü bırakıp bana doğru dönmüşlerdi. Önündeki erkekler kolay kızları tavlamak için kullandıkları o çekici bakışlarını bana atıyorlardı ama bana sökmezdi. Kızın omuzuna dokunup, "merhaba. Ben okula yeni geldim de müdürün odası ne tarafta?" Dedim. Kız bana samimice gülümseyip
"Selam su'cum. Gel ben seni götüreyim keltoşun odasına." Dediğinde adımı söylemediğimi fark edip, "adımı nereden biliyorsun?" Dedim.
Hızla bana dönüp " sen gelmeden 2 hafta önce haberin geldi tatlım." Dedi.Ne!? Şaşkınca ona bakıp devam etmesini bekledim ama konuşacağa benzemiyordu.
Müdürün odasına geldiğimizde hoca bana bakmak yerine direkt "pelin yine ne oldu kızım?" Dedi. Bıkmış gözüküyordu. Adının pelin olduğunu öğrendiğim kız sakin bir şekilde "yok hocam yeni kız geldi de ben getireyim size." Dedi.
Müdürle işim biter bitmez hızla odadan çıkıp kendi sınıfıma doğru yürüdüm. sınıfım 12/C idi. Yanımda pelin ile birlikte en üst kata doğru çıkarken iyice yoruldum. Pelin nefes nefese beni durdudu ve "öncelikle kimin yanında oturacağını dikkat et. Zaten şanssız olduğun belli ki C sınıfına düştün." Dedi ve yürümeye devam etti.
Bu ne demek oluyordu şimdi. Kafamı bombok etmişti şu kız.
Sınıfa girdiğimizde gözüme ilk çarpan siyah sıralardı. Hayatım boyunca hiç siyah okul sırası görmemiştim. Sınıf halkı Kendi halinde takılırken bende gözlerimle oturabileceğim boş bir sıra aradım. En arkada boş bir 4lü sıra vardı. Ben en arkaya seçip Oraya doğru yavaşça yürüyüp kuruldum.
Oturur oturmaz sınıfta bir sessizlik oluştu.Karşı sıradaki kızlar ellerini ağzıyla kapatıp bakışınca sanki yapmamam gereken bir şey yapmışım gibi hissettim. Yanıma kapalı uzun boylu, beyaz tenli güzel bir kız geldi ve, "kızım o gelmeden kalk çabuk oradan!" Dedi. Arkadan pelin "şüheda geliyor hadi buraya gel!" Dedi.
Onu hiç dinlemeden Şaşkın şaşkın yüzüne bakarken, "bakma bana öyle aval aval hadi kalk gelmek üzereler.!" Dediğinde dayanamayıp, "o kim?" Dedim galiba biraz sesli söylemiştim ki arkadan gür bir sesle "Ateş Akar" dedi. Herkes korku dolu gözlerle oraya dönünce önümdeki kız hızla uzaşınca önümdeki cüsseye sertçe baktım.
Kendinden emin bir şekilde önüme gelip ellerini masaya yasladı. mavi gözlerine uyumlu açık mavi bir sweat giymiş benim gibi kumral kaslı bir çocuktu.Yüzüme iyice eğilip "küçük hanım? Yeni geldiğin yaptığın hatayla belli oluyor," dedi tıslar gibi. Yavaşça ayağa kalkıp tam cevap verecekken şüheda hızla yanıma gelip "Ateş kız daha yeni geldi, bazı şeyleri bilmiyor olabilir." Diyip beni kendi sırasına doğru çekiştirdi. Kolumu ondan kurtarıp "Bu ne saçmalık!? Neler oluyor alt tarafı bir sıraya oturdum." Dedim ateş denen çocuğa dönüp. Çenesindeki kaslar seğirirken yüzüme daha da yaklaşıp, "bir sıraya değil benim sırama oturdun." Diyip çantamı sıradan alıp şühedaya verdi. Şüheda şaşkın bir şekilde çantamı tutup kendi sırasına bıraktı. "Sen ne yaptığını zannediyorsun!?" Diye bağırıp sırayı ona doğru ittim.Adrenalin tüm damarlarıma hızla yayılmıştı. Ateş sırayı iyi bir refleks ile tutup ağırlığını ona verdi. Sonra tane tane ama sakin olmayan bir şekilde "sana son kez söylüyorum. Bir daha uyarmam." Dediğinde tehditkar bir şekilde kaşımı kaldırıp sinirini bozmayı umuyordum. Böyle kendini beğenmişlere haddini bildirmek gerekiyordu.
Tam sinirle üzerine doğru yürürken ateş'in kolundan esmer, uzun boylu çocuk tuttu ve "Ateş bu kadar eğlence yeter." Diyip iyice arkaya doğru çekti ve tam önümdeki sıraya oturttu. Ateş sinirle "Önünüze dönün lan!" Diye bağırınca herkes çil yavrusu gibi dağılmış ve yerlerine geçmişti. Pelin şüheda'nın yanına gelip kulağına bir şeyler söyleyip kendi yerine geçince şüheda bana dönüp fısıltıyla "kendin kaşındın." Dedi ve çantamı masaya bıraktı. Daha ne olduğunu anlamadan sınıfa gelen hocayla herkes tedirgin bir şekilde önüne dönmüş fakat fısıltılar sona ermemişti.
Önümde ateş ve yanında konuyu kapatmaya çalışan çocuk oturuyordu. Tam yan tarafımda ise şüheda, onun önünde pelin oturuyordu. Tam arkama yaslanıp olan biteni anlamaya çalışacaktım ki bir fısıltı duydum
"Cehenneme hoşgeldin güzelim..."
Bu sesin sahibi Ateş Akar'a aitti.❤️❤️🌙Hello arklar kısa bir bölüm oldu ama ilk bölümün heyecanına verin.
Satır aralarına yorum atmayı ve yıldıza basmayı unutmayın. ❤️❤️🌙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~TUTSAK
Teen Fiction🌙Okula yeni gelen ben, Bir yandan aşk bir yandan nefretle uğraşırken etrafım belalarla örülmüştü. Ben artık tutsaktım. Hem nefretle hem aşkla... "Senden nefret ediyorum..." dedim. Mavi gözlerini aşkla bana dikerken, "senden nefret ediyorum...