4. Fejezet

107 8 0
                                    

Meg is hoztam a következő részt. :)

Miután megérkeztek, Fury vezetésével elindultak az egyik konferenciaterembe. Lokin még mindig bilincs volt a biztonság kedvéért, és a két mutáns mögötte haladt, Thor pedig előtte.

Mind a katonák, mind a fiatal mutánsok megbámulták a csapatot. Nem volt senki hozzászokva idegen felnőttek érkezéséhez. Amethyst és Lorna volt a két legidősebb mutáns a létesítményben. X professzortól ugyan kaptak megfelelő képességű jelölteket, de azok mind fiatalok, maximum tinédzserek voltak.

Fury az első kihallgató előtt megállt, és betessékelte a csapatot. Miután Lorna is belépett, becsukta az ajtót, és helyet foglalt a köralakú asztalnál.

- Nos, ugyan már egyszer elmondtam, hogy mi lesz a feladatod, de azért még egyszer a tudtodra adom. Hátha először nem teljesen volt érthető. - kezdte ridegen Fury - A fiatal mutánsokat fogod tanítani arra, hogy hogyan használják a képességüket. Tapasztaltuk, hogy hogyan használod a mágiádat, szóval megfelelő tanár leszel.

- És mégis hogyan tanítsak ilyen... - akadt el egy pillanatra - Mutánsokat?

- Majd megoldod valahogy. Rád lesz bízva, a lényeg, hogy segíts nekik abban, hogy kezelni tudják a képességeiket.

- És ha nem akarom? - kérdezte felvont szemöldökkel Loki.

- Adunk neked egy esélyt. Ha nem élsz vele, Thor visszavisz Asgardra, és vagy börtönbe csuknak, vagy kivégeznek. Válaszhatsz. - közölte Fury és nemtörődöm módon vállat vont - Megéri a börtön és a halál, vagy hajlandó vagy fejlődni?

Loki nem válaszolt, amit Fury egy biccentéssel konstatált.

- Hallgatás beleegyezés. Holnap a lányok eligazítanak, megtartják az első edzést és felmérést. Ma még nincs dolgod.

- Hurrá. - jegyezte meg szarkasztikusan az istenke.

- Thor, itt tartózkodhat addig, ameddig kívánja. Annyi a kikötésem, hogy nem avatkozik bele senkinek a munkájába és nem hátráltat senkit.

Az említett biccentett, Fury meg ezúttal a két mutáns felé fordult.

- Ti megmutatjátok újdonsült vendégeinknek a lakhelyüket. Valamelyikőtök meg rakja is helyre az új tanárunkat. - pillantott végig Loki sebein - Mehettek.

- Börtöncellát kap, vagy valami normálisabbat? - kérdezte Loki felé biccentve Viharmadár.

- Cellát, de azok közül valamelyik jobbat. És a bilincset cseréljétek ki erre. - adott át a lánynak egy szökésgátló nyakörvre hajazó valamit.

Amethyst felállt, és biccentett a két asgardinak, hogy kövesse őt.

- Én viszem Thort. - mondta lelkesen Lorna, és azonnal elindult a lakhelyek irányába.

Amethyst sóhajtott egyet, és az ellenkező irányba indult.

- Indulás. - szólt hátra Lokinak.

Néma csöndben haladtak végig a folyosókon. A létesítmény legvége felé tartottak, ami legmesszebb volt a bejárattól, a garázstól és a lifttől. Csak Amethystéknek illetve Fury-nak volt engedélye a cellákhoz. Rendelkeztek egy speciális kóddal, amit csak ők tudtak. A lány sejtette, hogy Loki képes lenne megszökni, de reménykedett benne, hogy nem fog. Nagyon nagy szükség volt egy rendes tanárra. Ugyan a két lány eddig nem volt rendes bevetésen, de mindenféle terroristákat meg egyéb veszélyes elemeket kapcsoltak már le. De az aznapi New Yorki eset volt az első komoly ügyük.

Megérkeztek a cellákhoz, Amethyst bepötyögte a kódot, majd a kijelölt táblára küldött egy plazmatöltete. A zár olyan speciális módon volt megcsinálva, hogy csak Fury kulcskártyájával, Amethyst plazmatöltetével, vagy Lorna képességével lehetett bejutni. Utóbbi csak simán a képességével megbuherálta a fém zárat, ami azonnal ki is nyílt.

Class X: Play the Shrinking VioletWhere stories live. Discover now