5. Fejezet

104 11 0
                                    

Ez most elég hosszú lett, de gyanítom, senki nem bánja ezt. :D

Illetve még fontos megjegyeznem, hogy mind Loki, mind Lorna a képregényes képességeit kapja. Lorna esetében még nem teljes, mivel nem tanult meg mindent használni. De Lokinál ilyen probléma nincs, ezért ne lepődjön meg senki, hogy olyan képességeket is előszedek, amik a filmekben nem jelennek meg. :)

Miután vagy tizenkét órát aludt, és másnap reggel hatkor kelt, úgy döntött, hogy ebben az időben még nem zaklatja sem Lornát, sem Lokit. 

Felöltözött, majd kiosont a közeli konyhába. Szerette a létesítményt, de az nagyon zavarta, hogy a föld alatt volt, és nem voltak ablakok. Pedig olyan szívesen nézegette volna ebben az időpontban a felkelő napot. 

Felmarkolt egy doboz csokiskekszet, lévén, hogy egészségesen étkezik, és visszavonult a szobájába. Letelepedett a számítógépe elé, és a kekszeket majszolva olvasgatni kezdte a híreket. Természetesen mindenhol az előző nap történt dolgokról írtak, nem meglepő módon. De a legtöbb helyen nem Lokit, és még csak nem is a különös idegeneket hibáztatták, hanem magukat a Bosszúállókat. Persze tonna számra voltak olyan cikkek is, amik a hatos tetteit az egekig emelték, de valahogy a fikázó cikkekből több volt.

Viszont Amethyst boldogan látta, hogy róla és Lornáról sehol nem írnak. Így legalább a mutánsokat nem vonták bele a dologba, akiknek amúgy is már elég rossz hírnevük volt. Nem hiányzott Amethystnek egy újabb gyűlöletkampány.

Miután elege lett a különféle mocskolódó cikkekből, megnézte, hogy kapott-e bármiféle fontos dolgot Fury-tól. És ott figyelt a kis értesítés. Megkapta Loki teljes aktáját, amit feltehetőleg még előző este hozhattak össze a SHIELD-esek.

Főként a Loki által elkövetetett bűnökről írt részletesen. Amethyst arra annyira nem volt kíváncsi. Jobban érdekelte a férfi képessége. Mind a mágikus, mind az egyéb. Meg is találta. Feltehetőleg Thor segíthette ki az akta készítőjét, de minden szépen fel volt sorolva. Loki varázsképességei, mennyire jó a különféle harcnemekben, meg az egyebek.

Amethyst jó hosszan böngészte és fejben már el is tervezte, hogy mit taníthatna a Csínytevések Istene. Mint azt sejteni lehetett, a lőfegyverek nem szerepeltek a listán, tehát ott maradt az eredeti terv. Fury Natashát bízta meg még korábban, hogy ideiglenesen tanítsa be az arra éretteket a lőfegyverek használatára. Amethystet és Lornát is ő tanította még évekkel korábban. Viszont a lány úgy látta, hogy a többi harcnemhez tökéletesen megfelel Loki. Az akta szerint tökéletesen bánt a tőrökkel, botokkal és kardokkal, és jó volt pusztakezes harcban is. A mutánsoknak meg úgyis csak ezek kellettek, mivel főként a képességeiket használták harc során. Kivéve az olyanokat, mint például a telepaták, akik nem mehettek csatába, csak távolról segíthettek a társaiknak. Ez vonatkozott a többi passzív képességgel rendelkező mutánsra is.  

Nyolc tájékában eldugta a maradék kekszét a fiókjába és elindult Loki rezidenciájának irányába. Az istenke békésen ücsörgött az ágyon és az egyik midgardi könyvet olvasgatta.

- Öröm itt látni. - jegyezte meg, amikor belépett a cellába - Ezek szerint nem szöktél meg.

- Értelmetlen lett volna. - vont vállat Loki - Nem szeretnék visszakerülni Asgradra. Nem vagyok oda eddig Midgardért, de szívesebben vagyok itt, mint valami mocskos börtön alján távol mindenkitől.

Amerthyst egyetértően bólogatott. Ő is hasonló véleményen volt.

- Mit olvasol? - kérdezte és közelebb lépkedett a férfihez.

- Valami északi mitológiáról szóló könyvet. - emelte meg a kötetet - Elég sok mindent írnak rólunk. Vannak pontatlan dolgok, de jó munkát végzett a szerző.

Class X: Play the Shrinking VioletTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang