+44**; Merabaaa
Draco; Merlin! Bir bitmediniz gerçekten. Sen kimsin ?
+44**; Öhm.. Galiba aynı kişiyim Draco.
Draco; manyak mısın kızım sen?
+44**; Öncelikle Draco kesinlikle kız değilim bu bir, manyak olmadığım da kesin bu iki.
Draco; Ne? Erkek mi?
+44**; Niye bu kadar şaşırdın ? Bir erkeğin sana aşık olması kötü birşey mi?
Draco; Hogwarts'da hiç gay birini duymamıştım.
+44**; Öncelikle Malfoy gay değilim, bisexsual'im. Sonrasında seamus ve dean'de gay ve sevgililer.
Draco; ciddi misin sen?
+44**; Ön yargılı mısın bu konuda ? Öyleyse konuşmamızın hiçbir anlamı yok.
Draco; Ön yargılı değilim aptal! Şaşırdım sadece. Üstelik bilmiyorsun galiba ama bende bisexsual'im.
+44**; Şaka yapıyor olamazsın değil mi?
Draco; Hayır seni aptal.
+44**; Öhm Öhm benimle yatar mısın öyleyse ?
Draco; Tanımadığım bir insanla sevişmem.
+44**; Tanısan sevişecek misin?
Draco; Kim olduğunda bağlı. Cidden kimsin sen ?
+44**; Yeni mi aklına geldi sorgulamak ?
Draco; Engelliyim mi söyleyecek misin?
+44**; Öhm engellersen yeni hat alırım. Benden kurtuluşun yok yani.. sonrasında hayır söylemeyeceğim.
Draco; neden yüzüme söylemek yerine, böyle boş oyunlarla uğraşıyorsun ki?
+44**; çünkü bana aşık olmazsın Draco, sadece seninle konuşmak iyi geliyor.
+44** çevrimdışı-
Arkadaşlar şimdi diyeceksiniz Harry neden bu kadar düzenli yazıyor ? Öhm ben cevaplayım ben noktalama işaretleri olmadan yazamam, takıntı yaaani. Yoksa Harry aptalın teki hayatta dikkat etmez noktalama işaretletine..
Bugün 3 bölüm daha geliiir.🥰
Bende finalini yazıcam 33. Bölüm final olucak.☺️
Umarım beğenirsiniz, iyi günler.
Tanıdığınız drarry shipperları etiketlerseniz çok güzel olur. ❤️
Çok hoşuma gitti.🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
anonim ' drarry
FanfictionDraco Malfoy bir gün tanımadığı bir numaradan mesajlar almaya başlar..