Draco; Astronomi kulesine gel.Harry; Sebep ?
Draco;Gel işte Harry, zorlama.
Harry; Bekle.
***
Harry hızlı adımlarla astronomi kulesine çıktı. Tam da dumbledore'n öldüğü nokta da oturmuş Draco'yu gördü. Sakince yanına gitti.
Draco Harry'nin geldiğini kokusundan dahi anlarken kafasını ona doğru çevirdi.
'Yanıma otur.'
Draco'nun talimatı üzerine Harry, yanına oturmuştu elbette.
Draco kafasını Harry'e yasladı ağlamak istiyordu ama tuttu kendini.. Sakince konuşmaya başladı.
'Burası benim dönüm noktam Harry.. tam da burası işte. Dumbledore'n burada düştüğü zaman..
Kafasını kaldırdı draco, Harry'e bakmaya başladı.
Dumbledore öldüğünde farketmiştim. Geri dönüşü olmadığının burada farkına vardım. Voldemort'u durduracak kimse yoktu. Bizi bu hayattan çekip alabilecek tek kişi oydu ve ölmüştü. Sonra sen malikaneye geldiğinde.. farkettim ki bir umudumuz daha var. Hiçbir zaman o dövmeyi almak istemedim. Seninle dalga geçiyordum çünkü.. çocukluktu anlatabiliyor muyum?
O dövmeyi aldığımda büyüdüğümü farkettim. Ancak bazı şeyler için çok geç olmuştu..'Harry gülümsedi.
'Bunları bana neden anlatıyorsun ?'
'Çünkü bunları anlatacağım tek kişi sensin.. sen bir şekilde, bilmiyorum yani.. Hep vardın. Hep hayatımda vardın zaten. Basit bir nefretti.. sonra kıskançlığa bıraktı yerini, sonra sana özenmeye başladım. Sana, hayatına, popüleritene.. Sonra bana anonimden yazmaya başlayınca, sen olduğunu bilmiyordum! Ama bana iyi geliyordun..'
Draco sakince cebinden bir şişe çıkardı.
'Bak bu amortentia.. Ben bunu kokladığımda senin kokunu alıyorum..'
Draco şişeyi Harry'e uzattığında Harry'de kokladı. Emin olduğu gibi yeşil elma kokuyordu.
'Yeşil elma?' Harry'nin gülerek söylediği şeye Draco kafasını salladı.
'Geçmişin gerçekten umrumda değil Draco, sana aşığım. Ve bunu kimse değiştiremez..'
'Harry.. Hayatımın sonuna kadar seninle birlikte olmak istiyorum.'
Harry gülümsedi.
'Bende.'
Tutkulu bir şekilde öpüşmeye başladılar. Kırmaktan, üzmekten, birbirlerinin canını yakmaktan korkarak..
Selaam
Finale son 4 bölüm galiba.. ya da 3 bilmiyorum..
Herneyse bundan sonra hemen bir feltcliffe kurgusuna başlıyorum, çok heyecanlıyım.
2 bölüm yazdım..Ancak önce size birşey sormak istiyorum..
Kısa ve sık sık mı gelsin bölümler?
Ya da uzun ve 2 günde bir tane falan ?
Tamamen burada ki isteğe bağlı olacak. ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
anonim ' drarry
FanfictionDraco Malfoy bir gün tanımadığı bir numaradan mesajlar almaya başlar..