Draco hızla bağıran barakaya gitti geçitten.. şamarcı söğütten geçerken biraz zorlanmıştı sadece..Bağıran barakanın içine girdiğinde ona Tutulan asa ile küçük bir kalp krizi geçirdiğini düşünmüştü.
'Draco! Ne yapıyorsun burada?' Draco Harry'e bakıp gülümsedi.
'Seni görmeye geldim.. anonim.'
Harry utanmış olmalı ki yanakları pembeleşmeye başlamıştı.
'Öğrenmişsin.. Nasıl?'
'İpucularını birleştirdim.'
Harry'nin aniden morelinin bozulması Draco'nun gözünden kaçmamıştı.
'Neyin var Harry ?'
'Birşey demeyecek misin?'
'Anlamadım..'
'Sana aşığım Draco.. 6. Sınıftan belli sana aşığım ama olmazdık yani biz.. Sen diğer taraftaydın ve mümkün değildik..Sana ilanı aşk ediyorum.. birşey demeyecek misin? Beni sevmediğini biliyorum ama.. Ne olursa olsun yanında olurum ben Draco.. aklında bulunsun.'
'Harry?'
'Üzgünüm Draco..'
'Seni seviyorum.'
'Evet biliyorum.'
'Harry.'
'Daha demin ne dedin sen ?'
'Sana seni seviyorum dedim Harry.'
'Ciddisin?'
'Ne zaman ciddi olmadığımı gördün ?'
'Ciddi ciddi seviyorsun beni değil mi?'
'Evet ha-
Draco sözünü tamamlayamadı. Dudaklarında oluşan baskı yüzünden.. Draco beklemediğinden başta şaşırıp tepki vermesede, sonrasından karşılık vermeyi eksik etmemişti.
Draco öpücüğü yönlendirirken Harry'i kucağını alıp yatağa oturdu.
Y/n; Bağıran baraka da yatak var arkadaşlar, remus için. Dumbledore yaptırtmıştı. Azkaban tutsağında görmüştük zaten.
Harry'i kucağına çekti. Harry'nin sürtünmeleri yüzünden tahrik olan Draco.. Altındakini hissediyordu.
Nefessiz kalmanın sonunda ayrıldığından Harry gülümsüyordu.
'Bu hissi hep merak etmişimdir.'
Final bölümünü yazdımm..
32 final.. belki üzerim sizi, öldürürüm falan birilerini belli olmaz. :")
ŞİMDİ OKUDUĞUN
anonim ' drarry
FanfictionDraco Malfoy bir gün tanımadığı bir numaradan mesajlar almaya başlar..