1.0

5.7K 412 334
                                    


Astoria'nın hızla erkekler tuvaletine girdiğinde, yer de çökmüş kolundaki ölüm yiyen dövmesiyle bakışan bir Draco beklemiyordu.

Draco gözlerini ona çevirdiğinde, dokunsalar ağlayacak modunda olduğundan emindi Astoria. Draco'nun birşey demesine fırsat vermeden yanına çöktü Draco'nun.

'Astoria ne yapıyorsun?' Dedi Draco, lakin Astoria onu umursamadı. Kıvrılmış kolunu geri indirdi.

'Sen kötü bir insan değilsin Draco, kimseye zarar vermedin. Ve babanın ölümünden de suçlu değilsin.'

'Evet ama..'

'Bak Draco senin şuan çoktan annenin yanına gitmen gerekirdi. Cenaze için.. Bayan Malfoy ne olursa olsun kocasını severdi.'

Astoria ayağa kalkarken bir elini de Draco'ya uzattı. Draco eli tutup ayağa kalktı.

'Cenazeden geldikten sonra bunu konuşalım.' Dedi Astoria.

Draco'nun dudaklarını kuştan hafif bir öpücük bırakıp kaçtı.

Draco ise ardından hafif Gülümser hale geldi. Gerçekten bu kadın ona çok iyi geliyordu..

Ancak şimdi yüzleşmesi gereken bir kaç durum vardı.. Lanet olsun ki babası ölmüştü. Annesi muhtemelen yıkılacaktı. Ve kendisi.. bilmiyordu. Onları Bu hayata zorlayan adam dönüp dolaşıp.. kendini sevdiriyordu.

Draco erkekler tuvaletinden çıkıp, Profesör mcgonagall'ın yanına gitmesiyle 2 günlüğüne hogwarts'ı terk etti.

Aynı sırada Harry üzerinde ki görünmezlik pelerinini bir kenara attı.. astoria ve Draco'yu böyle görmek, canını yakmıştı.

Kimin canı yanmazdı Ki?

Geliyorlar, hissediyorum..

Sövmek yoktur, yasaktır.

Şaka canım yorumlarda bana istediğiniz kadar saydırabilirsiniz..

Birşey demiyorum hakkınızdır.. 💘

Bu arada buraya sürekli fanart koymak zor oluyor, fazla da bulamıyorum zaten.. sorry.

İyi geceler herkese 💘

anonim ' drarry  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin