Harry; Draco!Draco; Ne oldu Harry? İyi misin?
Harry; Sıkıldım.
Draco; Eğlendirebilirimm
Harry; Sapık herif! Anca aklın belatında..
Draco; İnsan gelecekte ki kocasıyla böyle konuşmamalı..
Harry; Bana satıyor laflarımı.. edepsiz.
Draco: Büyük salondayım Harry.. slyhterin ortak salonuna gidiyorum, bilemezsin belki orada astoria ile karşılaşırım yaani.
Harry; Ne!? Hayır gitme..
Draco; Yanıma gel öyleyse, hem sıkılmışsın yaa.. eğleniriz.
Harry; Öhm şuan tam olarak yerimden kalktım ihtiyaç odasına doğru gidiyorum.. çabuk ol.
Draco; Geliyorum Sevgilim.
***
Harry aklından sadece Draco'nun onu bulacağı bir oda hayal edip, içeri girdi. Ancak İçeri girer girmez Draco'nun kolların ile duvar arasına alınmıştı çoktan.
'Hoşgeldin sevgilim..'
Harry gülümsedi.
'Hoşbuldum.'
Draco'nun Harry'nin dudaklarına yapışması ile ateşli bir öpüşme başladı.
Smut!
Draco bir yandan öpüşmeye devam ederken Harry'i kalçalarından tutup, sıkıp sıkıp bırakıyordu. Bu durum Harry'i tahrik etmeye elbette ki yeriyordu.
Draco hızla Harry'i kucağına aldı ve ihtiyaç odasında ki yatağa doğru bıraktı.
Yavaşça Harry'i soymaya başladı. Diğer yandan Harry Draco'nun kemerini çözmeye başlamıştı. İki tarafta boxerlarıyla kalınca Draco Harry'nin boynuna yöneldi.
Isırıp, emip, yalıyordu.. Harry inleme konusunda kendini durduramıyordu..
Harry yerinden kalkıp, Draco'nun boxerına yöneldi. Boxerı çıkarıp, Draco'yu çırılçıplak bıraktı.
Draco'nun penisini yalamaya başladı. Başını yalayıp, emmeye çalışıyordu. Ağzına alınca Draco'dan inleme seslerini duymaya başladı. Ağzında gelgit yaparken, Draco'da Harry'nin kafasını tutmuş, daha hızlı yapmasını sağlıyordu.
Harry Draco'nun penisini bırakıp dudaklarına yöneldi.
Aynı sırada kucağına otururken Draco'ya sürtünüyordu.Draco parmağını Harry'nin deliğine soktuğunda Harry'den acı bir inleme duymuştu.. Sonrasında üç parmağını da soktuğunda makas işareti yaparak genişletmeye çalışıyordu..
Hazır olduğunu hissettiğinde Harry'nin arkasına yöneldi.. Harry'i domaltır hale geldiğinde, penisinin başını yavaşça Harry'nin deliğine soktu yavaş yavaş.
Harry hissettiği acı ve zevkle yorganı ısırıyordu..
Draco gel git yapmaya başlarken iki taraf da zevkten dört köşe oluyorlardı. Draco gittikçe hızlanıyordu, Harry gittikçe daha çok zevk alıyordu.
Harry boşalacağını hissediyordu.
Draco Harry'nin zevk aldığı yeri yakalamıştı ve oraya baskı uygulayarak beceriyordu..
Harry içindeki sıcaklığı hissettiğinde Draco'nun boşalmış olduğunu anladı.
Draco sakince Harry'nin yanına oturdu. Alnına bir öpücük kondurdu..
Yorgunluğun verdiği etki ile ikisi de uyuya kaldı.
Smut konusunda fazla iyi değilim.. yani yazıyorum işte birşeyler oooffffff
Diğer bölüm final.. sonra da feltcliffe 🥺😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
anonim ' drarry
FanfictionDraco Malfoy bir gün tanımadığı bir numaradan mesajlar almaya başlar..