1.3

5.5K 443 184
                                    


Hermione Pansy'nin geleceğini beklese de Draco ve blaise'i elbette beklemiyordu.

    Pansy gözleri şişmiş olan mione'nin yanına oturdu.

'Nasılsın?' Demişti Pansy ama Hermione'nin gözleri çoktan dolmuştu. Sıkıca sarılmış Pansy, mione'ye..

Blaise hafif bir öksürmeden sonra sormuştu. 'Neyi var potter'ın ?'

'Önemli değil, bir kaç kaburgası kırılmış. Ama sorun yok, uyku iksiri verdi pomfrey.' Dedi Ron.

'Granger ? Neden ağlıyorsun ? Öhm potter iyi. '  Draco'nun sorusuna karşılık Ron hafifçe gülümsedi.

'Harry için endişelendi. Harry uyandı 1-2 saat öncesinde. Ancak geri uyuttu pomfrey.' Ron demişti elbette.

'Harry iyi olsun onu öldürücem! Hayır harita olmasa nerede olduğunu bile öğrenemiycez. Gerizekalı!.'
Hermione'nin konuşması herkesi gülümsetti.

Bir kaç ufak sohbetin ardından Önce blaise'n isteği üzerine ron'la birlikte hastane kanadından çıkmışlardı.

Bir kaç dakika sonra Pansy, Hermione'yi kolundan sürükleyerek dışarı çıkarmıştı.

Draco ne yapacağını bilemez halde, Harry'nin baş ucunda oturuyordu.

Harry uyandığında ise kendini rüya'da sanmıştı en başta. Draco başucunda oturmuş, ona bakıyordu.

Yeni uyanmanın verdiği boğuk çıkan sesle 'su.' Diye fısıldadı. Draco talimatı alır gibi hızla su doldurdu Harry'e.

Harry kendiliğinden yarı doğru şekline geldi. Draco'nun verdiği suyu içti.

'Geçmiş olsun potter.'

'Şey teşekkürler.. Hermione ve Ron ?'

'Hermione Pansy ile gitti. Blaise Ron'u götürdü.'

Harry Hermione ve Ron'un bilerek böyle yaptığını düşünerek gülümsedi.

'Niye gülüyorsun potter?'

'Öhm..hiç.' 

'Bazen aptal olduğunu düşünüyorum biliyor musun ?'

'Bazen mi? Hep öyle düşündüğünü sanıyordum.'

'Evet galiba haklısın..'

'Her zaman..'

'Aptal. Hayır neden tek başına yasak ormana gider ki insan?'

'Şüpheli şeyler vardı.'

'Salak, canından olacaktın.'

'Ama şuan buradayım.'

'Hayır gerizekalı karanlık lordun öldüremediği çocuk, kurt adam tarafından öldürülseydi büyük reklam olurdu.'

'Benim için endişelendiğini bu kadar belli etmemelisin Malfoy.'

'Tabiki endişeleniyorum potter aptal mısın?'

'Ne?'

'Ne ne?'

'Benim için endişelendiğini söyledin. Sen Malfoy varisi Draco Malfoy.. safkan olan Malfoy..'

'Gerizekalı! Savaş'tan sonra çok şey değişti potter. Senin için endişelenmesem şuan burada olmazdım.'

'Pekii.'

Aralarında ki sohbet Hermione ve Pansy'nin geri gelmesi ile son bulmuştu.

Merhaabaaa

Yeni uyanmak ile birlikte, hemen koştum ve yeni bölüm attım.. buyrun.

anonim ' drarry  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin