Harry büyük salona girdiğinde gözleri Draco'yu arıyordu. Slyhterin masasına baktığında, halen gelmemiş olduğunu farketti.Hızla gryffindor masasında Hermione ve ginny'nin ortasında oturdu. Haftasonu olmanın verdiği avantajla yavaş yavaş kahvaltı yapıyordu herkes. Harry zar zor ağzına birkaç lokma bir şeyler tıkmaya çalıştı. Savaş'tan sonra kabuslar onun peşini bırakmamıştı ve neredeyse her gece uykusu kabuslar yüzünden bölünüyordu.
Çoğu zaman Sirius'un ölümünü görüyordu Harry. Sirius'un ölümü diğerlerinden bir kaç kat daha etki ediyordu her seferinde. Harry ise düşünmemeye çalışıyordu. Bir savaş olmuştu, tek bir taraf kazanmıştı. Hiçkimsenin ölmediği bir savaş yoktu. Elbette birileri ölecekti ve öldü.
Harry başını Hermione'nin omzuna yasladı ve büyük salona yeni gelmiş Draco'yu izlemeye koyuldu.
Draco eline bir yeşil elma almış, pansy ile konuşuyordu. Ancak gözleri ara sıra ablası ile konuşan astoria'ya kayıyordu.
Sonrasında posta baykuşları gelmeye başladı teker teker. Harry eline düşen gelecek postası ile dikkatini postaya verdi. Aynı sırada Draco'da gelecek postasını incelemeye başladı.
Harry ilk sayfa da kendi adısını görmekle şaşırmadı. Savaş'tan sonra adı asla gelecek postasından düşmemişti. Harry'de düşmesini beklemiyordu, düşmesini istediği gibi.
Ancak 4. Sayfada ki haber gözlerini pörtlemesine yetmişti.
Lucius Malfoy hayatını kaybetti.
Geçtiğimiz savaşta karanlık lordun yanında savaşmış olan Lucius Malfoy hayatını kaybetti. Azkaban'a atılan Malfoy, intihar etti. Yemek verilirken bardağı kırmasıyla boğazını kesen Malfoy kendi kanıyla şu sözleri yazdı Azkaban duvarlarına.
'Özür dilerim. -D , -N.'
Harry haberi okur okumaz gözlerini Draco'ya çevirdi. Ağlamak üzere olduğunun farkındaydı. Draco haberi okur okumaz , büyük salondan dışarı çıktı, arkasından pansy ve blaise ile. Harry
'İyi olacaktır Harry, endişelenme.'
'Kötü gözüküyordu mione, ağlayacaktı..'
'Ne olura olsun babası, bunca yıl hayatını ona göre şekillendirmiş. Elbette ağlayacak Harry. İstersen git yanına.'
'Hayır, benim yanımda ağlamak daha çok gururunu kırar.'
'Mesaj at, anonimden.'
'Sen çok zekisin mione.'
Merhaba arkadaşlaaaar
Öhm reklam yapmak gibi olmasın ama drarry one shots'u yeni bölüm atıcam şimdi..
Hepinizi oraya bekliyorum, kurgusu gerçekten çok güzel benim çok içime sindi yazarken.. lütfen bekliyorum. 🙏🏻💘
Umarım bölümü beğenmişsinizdir iyi günler. ☺️🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
anonim ' drarry
FanfictionDraco Malfoy bir gün tanımadığı bir numaradan mesajlar almaya başlar..