Yeni düzen

Gözlerimi açtığımda uçağın alçaldığını fark ettim. Gelmiştik. Yukarıdan baktığımda her şeyin o kadar Harika o kadar güzel ve düzen içinde durduğunu gördüm ve bu içimi bir huzur ile doldurdu. Her yerim uyuşmuştu. Kafamı çevirip olguna baktığımda halen uyuduğunu fark ettim ve onu uyandırmaya karar verdim. Onun da bu manzarayı görmesini istiyordum.
-ılgın kalk kanka iniş yapmak üzereyiz.
-aaaa ne çabuk geldik kanka
-tüm yok boyunca uyuduğun için.
-pencereden baksana ne kadar güzel bir manzara var.
baktığı gibi omunda benim ile aynı hisler içine  girdiğini fark ettim. Bana dönüp;
-çok Harika bir manzara gerçekten de bu şehirde yaşayacağımıza inanamıyorum.
-bende

Pilotun anons yaptığını fark edince dinlemek istedik.
-sayın yolcularım uçağımız Londra havalimanına varmak üzere. Umarım keyifli bir yolculuk geçirmişsizsizdir. Türk hava yollarını seçtiğiniz için teşekkür ederiz.
Anonstan sonra pencereye döndüm ve yavaş yavaş alçalmaya başlamıştık ve sonunda tekerleklerin Londra hava limanına değdiğini fark ettim içimi daha çok heyecan ile kapladı şimdi ilk kez ayağımı Londra'ya basacaktım.
Uçak park yerine geldi ve herkes kemerlerini açtılar yavaş yavaş uçaktan inmeye başladık uçağın kapısına geldiğimde dışarıya baktığım zaman gökyüzünün açık güneşli olduğunu gördüm ve havalimanının çok güzel bir mimari yapısı vardı hoşuma gitmişti. Ilgına baktığımda onun da hayret ile her yeri incelediğini fark ettim. Arkadaki insanlar artık ilerlememiz gerçekliğini diyince düşündüklerimizi bırakıp yürümeye devem ettik valizlerimizi aldık ve taksi bulmak için kapıya doğru ilerledik. Taksilerin durması için el kaldırıyorduk ama hepsinin içinin dolu olduğundan dolayı durmuyorlardı. Sonunda bir tanesi durmuştu bizde hemen bindik ve konuştuğumuz emlakçının yanına gitmek için adresi söyledik.
Taksi ilerlerken ben ve ılgın dışarıyı inceliyorduk. Her yer o kadar güzeli ve kusursuzuduydu ki. İnsanların bazıları koşuşturma içindeydi bazıları ise sakin sakin yürütüyorlardı. Bizim yaşımızdaki insanların daha fazla olduğunu fark etmiştim ve bu hoşuma gitmişti taksici sonunda bir yerde burdu ve geldiğimizi söyledi. Arabanın parasını verdikten sonra indik ve emlakçının dükkanına girdik. Girdiğimiz gibi tüm gözlerin üzerimize baktığını fark ettik. Yabancı olduğumuz anlaşılıyordu. Emlakçı onun ile konuşan kozlar olduğumuzu fark edince hemen yanımıza geldi ve siz Türkiye'den arayan insanlarsınız değil mi dedi bizde ılgın ile aynı anda evet onlar biziz dedik. Emlakçının yüzünde bir gülümseme oldu. Sempatikti ve yardımsever bir insan olduğu belli oluyordu yüzünden.
Emlakçı;
-sizin ile konuştuğumuz evi göstereyim isterseniz size buraya çok yakın iki sokak ötede.
Ilgın;
-evet gösterseniz seviniriz.

Ilgının cevabı üzerine emlakçı hemen anahtarları aldı ve yürümeye başladı bizde onu takip ettik. Gerçekten de iki sokak bir evin önünde durdu ve size bahsettiğimi ev burası dedi. Bizde ılgın ile alıcı göz ile evi dışardan süzdük 2 katlı bir apartmandı her katta 2 daire vardı küçük ve güzel bir mimarisi vardı hemen içini görmek istediğimizi söyledik ve binbaşın içine girdik 1.katta durdu ilk dairenin önünde karşımızda bir ailenin oturduğu belli oluyordu çok temiz ve düzenliydi karnım önü emlakçı kapıyı açtı ve içeriye girdik her şey çok güzeldi ve tam bize göreydi. Ilgın ile aynı anda tutuyoruz dedik ve emlakçı ile bir kaç tane belge imzalıktan sonra anahtarları bize teslim etti ve evden gitti bizde hemen ılgın ile yerleştik. Evde hiç bir şey yoktu üstümüzü değiştirmiştik ikimizde şort gitmiştik hava çok sıcaktı hemen markette gittik ev için alışveriş yaptık eve geldiğimizde ılgın kapıyı açıyoru ki karşı komşu kapısını açtı ve;
-merhaba gençler
-merhabalar efendim. Dedim
-siz yeni tanışananlarsınız değil mi?
-evet bu gün taşındık.
-buralılara benzemiyorsunuz.
-evet biz türkiyeliyiz
-aaaaa öyle mi buraya ne için geldiniz?
-biz üniversite okuyoru 2.sınıfız
- öyle mi. Ne güzel benim de üç çoçuğum var. Birisi üniversiteyi bitirdi birsi ise şu an okumaya devam ediyor son senesi diğeri ise bu sene başlayacak üniversiteye
-ne güzel bizim ile yaşıtlar.
-evet.
-iyi günler efendim.
-iyi günler kozlar

İçerye geçtikten sonra ılgın ile konuşmaya başladık aramızda çok tatlı insan olduğunu. Ve kapının çaldığını fark ettim ılgın yemek hazırlıyordu ve bana kapnıyı açamı söyledi. Ben açmak için kapıya doğru ilerledim ve kapıyı açtım. Açtığımda gözlerime inanamadım
Çünkü bu bir piyanoydu ve ben üniversitenin ilk senesinde piyano dersi ve şan dersi almıştım. Piyanoyu getiren Kişi;
-lorin hanım mı ?
-evet benim.
-bu size efendim.

Çok sevinmiştim ve bunun bana ılgının ev hediyesi olarak aldığını biliyordum ama bana söylememişti sürpriz yapmıştı. Piyanoyu getiren adamların arkadasında birisi gördüm onu tanıyordum o bir oyuncuydu. Fotoğraflarda olduğundan daha yakışıklıydı saçları çenesi gamzeleri her şeyi o kadar güzeldi iki ona bakarken mest olmuştum birden bir sesin Benin ismimi dediğini duydum.
-lorin hanım bunu içerye bırakalım mı
-tabi ki de. Bırakırsanız sevinirim.

Piyanoyu içeriye taşıdılar. Ben halen kapıdaydım ona bakmaktan gözlerim alamıyorum ve bu onu fark etmiş sırıtıyordu.
Hemen kendimi topladım ve bana;
-merhaba
-sen yeni mi taşındın buraya
-evet yeni taşındık
-tanıştığımıza memnun oldum
-ben karşı dairede oturuyorum
-öyle mi
İçimde nedense bir kelebek uçtuğunu hissediyordum bu o kadının bahsettiği çoçuğu idi üniversite sona gidendi
Bana dönüp;
- piyano mu çalıyorsun?
-evet
Onunda piyano çaldığını biliyorum.
-bende çalıyorum dedi
-biliyorum
Bunu içimden dediğimi sanıyordum ama dışarıya söylemiştim ve bu onun hoşuna gitmişti bana sırıtıyordu. İçerden adamlar geldi ve bana bakarak;
- oraya bıraktık siz nereye isterseniz oraya yerleştirirsiniz.
-peki teşekkür ederim
-rica ederiz
Dediler ve merdivenlerden indiler içeriden ılgına bana seslenmeye başlamıştı. Bunu fark edince
-tamam geliyorum.
Çoçuğa dönerek
-tanıştığıma memnun oldum
-görüşürüz
İçeriye girdim ve kapıyı kapattım halen etlisindeydim o kadar yakışıklıydı ki ve benim karşı dairemde oturduğunu düşündükçe daha da heyecanlanıyordum
İçeriye gittim ve ılgına dönerek;
-sana inanmıyorum bana bunu aldığına
-ne var canım
-teşekkür ederim. Teşekkür ederim
-kardeşler arasında lafı olmaz
Dedi ve ben duygulanmıştım. Ona sarıldım ve olanları anlattım. O da şaşırmıştı ve benim ona karşı bir şey beslediğimi fark etmişti ama ikimizde bunun ne olduğunu bilmiyorduk.