Mi ez az érzés? ~ 1.

2.4K 112 0
                                    


Jelenleg fura érzés kerít hatalmába, nem tudom, mi van, de fura nagyon. De kezdjük az elejéről.

*Visszaemlékezés tegnap előttről*
Edzés előtt voltunk amikor az edző bejelentést tett.
- Karasuno! Az a helyzet hogy épült egy öltöző, ahol mostmár nem kell ebben a szettben jönnetek, le is cserélhetitek!
Persze mindenki örült ennek, aztán elkezdtük az edzést. Elég sokszor kellett lecseszni Hinatát mivel nem igazán volt magánál. Egyszer viszont valahogy össze ütköztünk, rám esett, és a feje a mellkasomnál volt. Éreztem ahogy az arcom át vált a piros árnyalatába. Rá néztem Hinatára aki még nem igazán fogta fel hogy mi történt. A többiek oda siettek.
- Jól vagytok? - kérdezte Daichi.
- Igen, persze. - mondtam miközben Noya felsegítette Hinatát aztán meg Suga engem is. Suga viszont a fülembe súgott.
- Miért piros a fejed? - kérdezte mosolyogva, suttogva.
Azonnal zavarba jöttem, már ha eddig nem voltam abba.
Suga nem várt választ, még egy mosolyt felém villogtatott majd elment, visszaálltunk a helyünkre, magam se tudtam de nagyon megilletődtem. Az elpirulás pedig, egy ideje valamiért jelen van. Hinatával kapcsolatban. De csak vele. És teljesen össze vagyok zavarodva. Nem tudom mit érzek.
Sugawal sokszor össze néztünk és mindig mosolygott rám és én meg össze voltam zavarodva. Tényleg nem tudom mit érzek, Hinata egyszerűen ezt váltja ki belőlem, nem tehetek róla, habár próbálok ellenkezni de nem tudok. Alig vártam már a végét az edzésnek, nem tudtam normálisan koncentrálni. Kifelé láttam ahogy Suga még mindig néz engem, valószínűleg sejti mi a szitu, és mivel elég kíváncsi ezért gondolom majd mindenről tudni akar. Ezzel egy baj van, az hogy még én se tudok semmit se. Haza mentem és lepihentem, pontosabban le akartam pihenni. Ugyanis anyám amint haza értem zaklatott, mint mindig.
Elkezdett kérdezgetni hogy mi volt a suliban, mi volt a meccsen stb... Röviden elmondtam neki aztán a szobámba mentem és ledőltem. Annyira elfáradtam hogy egyből el is aludtam.

Reggel felkeltem, elkészülődtem majd elindultam a suliba. Semmi különös nem volt, na de aztán. Ugye mától volt az hogy öltözőben öltözünk, én és Hinatával egyszerre értünk be szóval egyszerre kezdtünk el öltözni. Na itt kezdődnek a bajok. Gondoltam, mivel sportolunk biztos van egy kicsi kocka hasa. Na amit én gondoltam annál sokkal több, ugyanis olyan felső teste volt, amitől már az embernek csordul a nyála. Így volt velem is, legalábbis elkezdtem őt nézni, viszont ez fel is tűnt neki. Rám nézett kérdőn mire rájöttem hogy biztos hogy tiszta vörös a fejem és nagyon feltűnő. El is kaptam a fejem gyorsan és azon gondolkodtam hogy ez mennyire volt ciki. Aztán én is elkezdtem öltözni, és levettem a felsőmet. Láttam ahogy Hinata rám néz és azonnal elpirultam. Nem tudom hogy nézett vagy csak rám pillantott ugyanis egyből elfordultam hogy ne látszódjon az arcom. Aztán már mentünk is edzeni.
Edzés után az öltözőben Hinata hozzám szólt.
- Kageyama, nem megyünk haza együtt? - kérdezte úgy hogy közben öltözött.
Egyből elpirultam.
- D..de persze.
Mivel a többiek is hallották ezt a beszélgetést ezért össze néztem Sugával, egymásra mosolyogtunk és öltöztünk tovább.

Kagehina - Meleg vagyok?!Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ