Miután átöltöztünk megvártam Hinatát és elindultunk. Ugyanarra lakunk szóval ezért megyünk együtt.
Beszélgettünk közbe a röpiről és hasonlók. Aztán ketté váltak útjaink, elbúcsúztunk és elváltunk. Hazafelé csak rajta járt az eszem. Mivan, ha tényleg beleszerettem?
*Vissza a jelenbe*
Szóval itt tartunk most, fogalmam sincs mit érzek és ez a baj. Ha lenne egy meleg barátom akkor könnyebb lenne mert segítene ebben de nem igazán ismerek ilyen embert.
Szombat reggel ezen gondolkoztam amikor is kaptam egy üzenetet.
Karasuno 🏐💪
Suga❤️✨: Figyeljetek, ma esterendezek egy ottalvós bulit, ki akar jönni?
Pont nincs dolgom szóval gondoltam miért ne?
Kageyama😤🖤: Persze, miért ne? Ott leszek.
Daichi😊💙: Suga ez jó ötlet! Ott leszek.
Tsukki😶💛: Oksa.
Hinata😄🧡: Ott leszek!
Aztán még jött sok válasz, igazából mindenki elfogadta, mindenki ott lesz, kivéve Kiyoko, de ő ugye lány, nem is hívtuk, ezért mondjuk Tanakával és Noyával volt egy kis vita. Összepakoltam minden dolgot ami szükséges lehetett estére, aztán már esteledett is szóval elindultam.
Amikor oda értem már ott volt Daichi, Tanaka, Yamaguchi és Hinata.
Rájuk mosolyogtam, éppen az asztalnál ültek és a röpiről beszélgettek, a Nekoma elleni meccsről ugyanis holnapután lesz egy Nekoma VS Karasuno meccs. Az asztalnál ült még Suga is aki érkezésemre rám mosolygott, ő az egyedüli aki tudja mi a szitu.
Leültem én is az asztalhoz és elkezdtünk beszélgetni, majd mindenki megjött szép sorjában. Aztán eltelt egy kis idő mindannyian át öltöztünk, igazából sokónknak kimerült annyiban hogy boxerben vagy rövid nadrágban aludtunk. Én és Hinata is boxerben voltunk ami eléggé cikivé tette a helyzetet. Ahol aludtunk oda leültünk egy kupacba és beszélgettünk tovább amikor Suga hirtelen fel hozott egy ötletet.
- Srácok! Mi lenne ha csók házasság haláloznánk? - kérdezte.
- Az mi? - kérdezte Daichi. Viszont Noya válaszolt Suga helyett.
- A lényege hogy megadunk három személyt és a személynek akinek feladjuk a feladatot annak ki kell választania hogy melyikkel házasodna össze, melyiket csókolná meg és melyiket ölné meg.
- Hát, jó. - mondta Daichi.
- De előtte fektessünk le pár szabályt.
Nem sértődünk meg azon hogyha megölnek vagy hasonlók.
- Okés. Mókásan hangzik. - mondta Hinata.
- Ki kezdjen? - kérdeztem.
- Ú, kezdhetek én? - kérdezte Nishinoya.
- Kezdj - mondta Suga.
- Akkor, legyen, Kiyoko, Oikawa és Asahi.
- Miért pont én? - kérdezte Asahi.
- Mit tudom én? - mondta Noya.
- És kinek adod fel? - kérdezte Suga.
- Tanaka. - válaszolt Noya.
- Hűha, Kiyokóhoz egyértelműen hozzá megyek, Asahit megcsókolom és Oikawát pedig megölöm. - válaszolt Tanaka.
- Jó, Tanaka most te jössz - mondta Suga.
- Akkooor - nézett körbe - Hinata. - mondta mire Hinata oda kapta a fejét. - Mondjuk, Kenma, Kageyama éés Tsukki. - kérdezte mire önkéntelenül is oda figyeltem és izgultam. Vajon engem fog megölni?
Ennyi lett volna a mostani rész, remélem tetszett és egyébként elmondanám mielőtt még fura lenne, nem nem lesznek 18+os jelenetek a könyvbe 😅
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Kagehina - Meleg vagyok?!
Любовные романыKageyama furcsa érzéseket kezd táplálni Hinata iránt, de ez a szerelem? Vagy csak barátság? - Yaoi story ami annyit jelent hogy fiú-fiú szerelem van benne, aki ezt nem szereti az el se kezdje. Legjobb helyezés: 1# in Kagehina