Álom volt? ~ 10.

777 51 3
                                    


- Hogy hogy milyen Tobio? - néztem értetlenül. - A fiad! 

- Nekem nincs fiam. - nézett rám.

- Mi? - kérdeztem és hirtelen elhalkult minden és semmit se hallottam. 

Mondd hogy ez csak egy szivatás. Mi az hogy nincs Tobio? Hol van? A saját anyja letagadja? Vagy tényleg nincs itt? De hisz amikor elaludtam akkor még átölelt. Most pedig felszívódott? Mi történik itt? És egyáltalán miért otthon ébredtem? 

Egy hangra lettem figyelmes.

- Hinata!! Hinata mi történt??? - hallottam egy hangot, de, ez nem más hangja volt mint Kageyamáé! Szóval itt van!!! De azon belül is hol??

- Hinata!! - és ekkor megéreztem egy kezet az arcomon.

Majd kinyitottam a szememet és felettem volt Kageyama.

- Végre felkeltél! Mi történt? Olyan fura voltál, rosszat álmodtál? - kérdezte.

- T..te tényleg itt vagy?

- Persze! Itt vagyok előtted boke! - nézett rám mosolyogva.

*Kageyama szemszöge*

- Persze itt vagyok előtted boke - mondtam ki mosolyogva, nem értettem mi történt vele.

Mire csak annyit érzek hogy szorosan átölel.

- Mi történt?  - kérdeztem kedvesen miközben simogattam a fejét.

- Eltűntél, nem találtalak, és az anyukád nem ismert meg. - mondta szomorúan.

- Mostmár itt vagyok, semmi baj. - nyugtattam.

Napokon át nálam aludt és nálam maradt, nem ment haza. Együtt mentünk röpire és mindenhova együtt mentünk. Ezt persze a csapat észre is vette.

- Ti hogy hogy folyton egyszerre érkeztek? Mi az már össze is költöztetek? - kérdezte Nishinoya. Hát persze, a csapat akkor tudta hogy együtt vagyunk amikor még nem is voltunk igazából.

- Az igazság az, hogy Hinata jelenleg nálam lakik mivel otthon náluk problémák vannak. - mondtam ki, mire Hinata lehajtotta a fejét. 

Suga furán nézett, de nem értettem miért. Aztán viszont eszembe jutott, DE IDIÓTA VAGYOK! Hát Suga úgy tudja hogy nem vagyunk együtt mert hogy ő tudta hogy amikor azt mondtuk hogy együtt vagyunk akkor nem is voltunk együtt, és azóta pedig nem mondtam el neki.

Úgy voltam vele hogy később, majd a suliban elmondom neki a dolgokat.

Sziasztok! Tudom már egy hónapja nem volt kb rész, és egy ideig valószínű nem is lesz, tudom ez is rövid lett.  Év vége után, nyári szünetben viszont igyekszek több részt hozniii!

Kagehina - Meleg vagyok?!Onde histórias criam vida. Descubra agora