*1*

1.5K 94 64
                                    

Başlamadan önce söylemeliyim ki bu bölüm biraz amatörce olmuş olabilir o yüzden ...

Neyse sizi seviyorum çikiletellalarım <3

Ha birde medya koydum dinleyerek okursanız daha güzel olur benim fikrimce <3

. . . . . . . .

>Hyunjin'den:

Telefonumun alarmıyla uyandığımda saat henüz yediye gelmemişti.  Yatakta doğrulup açık olan pencereden odama yeni yeni dolmaya başlayan güneşin ışıklarını seyrettim.

Sonra da siktiğimin okuluna gideceğimi hatırlayıp küfürler eşliğinde banyoya adımladım. Yüzümü yıkayıp biraz olsun kendime gelince mutfağa girip kendime en sevdiğim içecek olan kahvemi hazırlayıp bardağa doldurduktan sonra tekrar odama geçtim. Yatağa oturup başlığına sırtımı yasladım ve derin bir nefes verdim. 

Bir yandan kahve içip bir yandan da telefonumu kurcalama kararı aldıktan sonra gelen mesajları açtım.

-Sınıf Grubu- adlı kişiden 35 yeni mesaj

Sınıf grubunda ne yaşandığını merak edip gelen mesajları okumaya başladım.

-Sınıf Grubu-

Sınıf Başkanı *********** numaralı kişiyi gruba ekledi.

Sınıf Başkanı:

Sınıfımıza hoşgeldin Felix

Minho:

Chan gruba eklediğin kişi kim ?

Sınıf Başkanı:

Felix, yeni sınıf arkadaşımız arkadaşlar

İstersen Felix kendini tanıtabilirsin

***********:

Merhaba herkese, ben Felix 

Avustralya'dan geldim.

Sizinle tanışmak için sabırsızlanıyorum

XX1:

Bizde sabızsızlanıyoruz :)

XX2:

Vaay demek Avustralya'dan geldin

...

Siktiğimin sınıfına yine birisi gelmişti. İnsanlardan nefret etmiyor olsam belki bu kadar kafaya takmazdım ama yine de elimde olmadan sinirleniyordum.

Kahvemi içmeyi bitirdiğimde yatağımdan kalkıp giysilerimin olduğu dolabımı açtım. Siyah kotumu çıkardıktan sonra üstüne uyacak bir şey aramaya koyulduğumda elime gelen siyah tişört ile gülümsedim. Siyahtan asla zarar gelmezdi.

Tamamen siyaha büründükten sonra aynadaki aksime baktım. İç karartacak kadar siyaha bürünmüştüm fakat sırf okul müdürlerine inat olsun diye pembeye boyattığım uzun saçlarım ben buradayım diye resmen el sallıyordu. Yüzüme bir tebessümün yerleştiğini hissettim. Sanırım asi olmayı seviyordum.

Mad Boy ( HYUNLİX )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin