Jimin: dolabıma etek koymanın amacı?
bunnybutbad: etek fantezim var
Jimin: bu eteği giyeceğimi sanıyorsan yanılıyorusun
bunnybutbad: hadi ama Jim etekleri sevdiğini biliyorum ve çekindiğin onlarca fotoğrafın var
Jimin: sapık olduğunu unutmuşum pardon, ayrıca o fotoğraflarımı hiç bir yere atmadım nereden buldun?
bunnybutbad: seninle ilgili her şeyi elimle koymuş gibi bulabilirim ben. O fotoğraflara gelecek olursak ilkini tesadüfen eski sevgiline atarken görmüştüm. Diğerlerini de kendim buldum.
Jimin: nasıl bulduğunu soruyorum işte.
bunnybutbad: ah söylemeyi unuttum. Ben bir hackerım
Jimin: ahahah çok komiksin
bunnybutbad: biliyorum bebeğim ama ben ciddiyim. Şuan bir fotoğraf çekil ve ben de ne olduğunu bileyim. Böylelikle bana inanmış olursun :D
Jimin: belimde sadece havlu var, üzerim çıplak. Evet kesinlikle inanmam için söylüyorsun.
bunnybutbad: güzelim ben sadece fırsatı değerlendiriyorum.
Jimin: siktir git.
>>
Yeontan'ın poposu
Canım Tae'm: Jimin kaç saattir neredesin kantinde oturmaktan götümüz bütünleşti amk
Jimin: keyfimden gelmiyorum sanki amk kıyafetlerim çalındı gene.
Ultra yakışıklı hyung: bu sefer yerine ne bırakmış?
Jimin: etek
Soobin veledi: ooo fantezili
Gavat Yeonjun: ne oldu çok mu sevdin
Soobin veledi: hm. Sevdim. Çok.
Gavat Yeonjun: alayım sana bir tane giy gece gündüz.
Uyuyan ölü: özele gidin lan
Iq'sunu sevdiğim: Jimin yine benden geçineceksin sanırım. Ama bundan sonra yedek kıyafet getirsen iyi olacak
Jimin: aslında etek güzel lan rengi falan çok hoş su mavisi. En sevdiğim rengi de biliyor...
Canım Tae'm: buna düştün mü sen şimdi oha Jimin resmen bir eteğe tav oldu amk
Soobin veledi: hyung giyde gel bekliyoruz :)
Uyuyan ölü: yo beklemiyoruz.
Ultra yakışıklı hyungum: Jimin biraz daha gelmezsen ben gelip yarı çıplak sürüklerim seni koridorda
Iq'sunu sevdiğim: oww Jinnie sinirli :o
Umudum: lan beni dinleyin bomba dedikodu getirdim.
Jimin: kantine gel ben de geliyorum şimdi
Umudum: tamam bro
>>
"Ee Hobi ne anlatacaksın bombalı bombalı?"
"Aa yemeğe daldım unuttum ben onu lan."
"Anlat artık hyung merak ettim."
Tam yarım saattir Hoseok hyungun ne diyeceğini merak ediyordum ve dayanamayıp söyledim. Ne yani sert kişiliğimiz var diye dedikodu da mı yapmayalım?
"Oha Jimin bile merak etmişse anlatıyorum madem."
Biraz duraksayıp peçeteyle ağzını sildi.
"Jeon Jungkook var ya hani ultra mega yakışıklı çocuk. Okul onunla ilgili haber yapmış ama haber sadece gizli sitede yani öğretmenlerin olduğu siteye atılmış. Fakat birisi bu haberi sızdırmış ve şuan herkes Jungkook'un gay olmasından bahsediyor. Bir kaç homofobik okuldan atılması için imza bile toplamaya başlamışlar. İşin tuhaf yanı Jungkook hiç bir şekilde inkar etmedi ya da panik olmadı. Sanki herkesin öğrenmesini istemiş gibi "evet gayim sana da yavşayayım mı?" Diye geziyor ortalıkta. Bu kadar rahat olması... ne bileyim tuhaf yani."
Dediklerini duyunca ilk baş çok şaşırsam da daha sonrasında üzülmüştüm açıkçası. Sonuçta homofobik insanlarla dolu yerde senin eşcinsel olduğun öğrenilirse iyi şeyler olmazdı fakat o aşırı rahattı. Bir de... okulun sitesi hacklenmişti derken? Aklıma gelen kişiyle hızla telefonu elime aldım. Bu piçe yeterince kibar davranmıştım.
Kaos aşkım hoşgeldin çay, kahve?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ɴᴇʀᴠᴏᴜs →Jikook - Texting
FanfictionYeontan'ın poposu Jimin: hangi beynini siktiğim soyunma odasından kıyafetlerimi alıp yerine transparan gömlek bıraktı?! Canım Tae'm: biz napalım senin kokuşmuş kıyafetlerini be. Hem belki de fantezi seven biri bırakmıştır ;) Jimin: fantezinizi sikey...