Хэжин охиноо тэврэн буйдан дээр сууж байхад утас нь дуугарав.
Хэжин утсаа аван харвал танихгүй дугаар байв.
Хэжин:Байна уу? Хэн бэ?
#:Би байнаМина Хэжин Мина-гын хоолойг сонсон бөөлжмөөр санагдаж эхлэв.
Гэсэн ч тэр:Аан за яах гэж залгасан юм?
Мина:Уулзмаар байна
Хэжин:Надад чамтай уулзах хэрэг байхгүй тасалл--.. Үгүй ээ уулзъяХэжин түүнээс Тэхён яагаад Хэжин-ийг Мина тай тэгж харьцсан гэж бодоод байгааг асуухыг хүсэж байлаа..
Хэжин охиноо Жимин-тэй үлдээн гэрээсээ гарав.
--
Хүн багатай кафед Мина утсаа үзэн суух ба удалгүй Хэжин орж ирэн түүний урд суув.
Мина:Сайн уу? Э-г-ч-э-э
Мина түүнийг харан худлаа инээн ийн хэлэв.
Хэжин:Чиний худал үгнүүдийн ачаар их сайн байгаа
Мина:Аан худлаа хэлснийг минь мэдчихжээХэжин:Ю-юу? Вуаххх гайхалтай хүн яаж ийм байдаг байна аа?
Мина:Миний ямар байх чамд хамаагүй авгай минь гол яриандаа оръёХэжин:Тэгээд ярь л даа?
Мина:Бид Ыжин-ыг авна
Хэжин инээн:Би хэзээ ч чамд охиноо өгөхгүй чи өөрөө хүүхдээ төрүүлээд өөрийнхөө хүүхдийг өсгө! Бас тэр хүсээд байдаг убба гаа ч ав! Харин би та хоёр шиг адгийн новшнуудад охиноо өгөхгүй!
Мина:Ыжин чамтай үлдлээ гээд сайхан амьдрахгүй. Чи Тэхён убба гаас салбал хэн ч биш болно чамд гэр бүл эд хөрөнгө гэж байхгүй. Чи яаж охиноо өсгөнө гэж? Чи өөрийгөө болголоо гэхэд охиноо хангалуун амьдруулж чадахгүй. Харин бид чадна. Бид түүнийг хайрлаж халамжилж хэний ч хэрэглэдэггүй болгоныг хэрэглүүлж зөвхөн түүнд бүх зүйлийг зориулж гүнж шиг байлгана. Тэгээд ч чи чинь галзуу өвчтэй гээ биз дээ?
Түүний хэлсэн үгэнд Хэжин хариулж зүрхэлсэнгүй учир нь түүний хэлж буй үнэн.
Хэжин эргэлзэж эхлэв. Мэдээ ч тэр охиндоо хайртай охингүй амьдарч чадахгүй ч тэр охиноо охиныхоо ирээдүйг бодсон ч тэдэнтэй байх нь илүү дээр мэт бодож байв.
Хэжин удаан бодсоны эцэст түүнд хариултаа хэлэн тэндээс гарав.
--
Хэжин ий талаас
Би Жонгүгийн өрөөний хаалгыг тогшилгүй шууд л яваад оров.
YOU ARE READING
| Second Husband |
RomanceStarted:2020.11.13 Ending:2023.04.17 Анхны бичвэрүүдийн маань нэг учраас алдаа оноо маш их.