★Condamnată la gelozie★

99 15 3
                                    

°Capitolul 3°

-Dimineaţa-
Mi-am propus să fiu altcineva! În inima mea...mama era moartă pentru mine,aşa că m-am schimbat. Ea era singura care îmi provoca nefericirea. Mi-am luat pe mine nişte haine mai vesele. O bluză albă şi o fustă de aceeaşi culoare. Am ieşit din casă înainte să mă vadă mama.
-La şcoală-
Am văzut-o pe Ashley stând cu spatele aşa că am luat-o prin surprindere.

- Bine fie...îţi dau o şansă.
Ea se întoarce uimită. Nu prea a stat pe gânduri şi m-a strâns tare în braţe.
- O să fim cele mai tari împreună. Adică doar imaginează-ţi...tocilara sexy... adică eu şi tipa emo.

- [am început să râd] Unu la mână...stai prost cu modestia,iar în al doilea rând... nu-s emo!!

- A nu? Păi după felul în care te îmbraci...mă rog...te îmbrăcai,că acum văd că porţi ceva mai elegant...aş fi presupus că eşti.

- Păi atunci stai prost cu vederea.
Am început amândouă să râdem. Şi brusc apare tipul ăla de care m-am lovit ieri.

- Tu ce cauţi aici? Nu ai pe cine să îmbrânceşti? L-am întrebat râzând.

- Oh vă cunoaşteţi? A întrebat Ashley curioasă.
- Mda...ne-am întâlnit ieri. Eu şi tipu' am zis acelaşi lucru în acelaşi timp. De ce? Voi vă cunoaşteţi?

- Ăm...da...se poate spune şi aşa. Dar suntem ceva mai mult de atât... A zis Ashley uitându-se la ăla. El e Nick...iubitul meu.

- What? Iubit?
Ce situaţie nasoală. Îmi cam plăcea de el...dar na...acum nu pot avea nici o legătură cu el.
- Încântat Thea.

- Auziţi...nu vreţi după ore să mergem la mall..toţi trei?

- Okay..dacă vrei tu..

-La ore-
Era tare ciudat că stăteam pe rândul din mojloc,iar Nick la fereastră chiar în dreptul meu şi în faţa lui stătea Ashley. Totuşi era ciudată privirea cu care se uita la mine. Pur şi simplu ne uitam unul la altul şi ne citeam. Era aşa drăguţ...Dar o văd pe Ashley cum se întoarce la el şi eu repede îmi îndrept privirea către caietul meu.
-La mall-
Ne plimbam peste tot p-acolo...şi eu şi Nick ne uitam uimiţi la Ashley cum se ducea într-un magazin în altul,căutând rimelul perfect. Râdeam în continuu unul la altul. Din când în când mă atingea pe mână. Era ciudat faptul că-mi plăcea...poate puţin prea mult. Ajunsesem cu toţi la cabinele de poze. Am imtrat toţi 3 acolo şi am început să ne prostim. La un moment dat Ashley iese şi se duce nu ştiu unde. Rămăsesem singură cu Nick acolo. Doamne...nu-mi puteam lua privirea de la ochii lui albaştrii. Dar pe urmă mi-o retrăgeam...că devenea din ce în ce mai aiurea. Apoi el se apropie de mine...buzele noastre erau una în dreptul celeilalte dar nu se atingeau. Era ca şi cum...amândoi vroiam,dar era câte o Ashley în miniatură pe umărul nostru şi me zicea să nu o facem. Totul este întrerupt când Ashley s-a întors.
-Acasă-
Am intrat pe uşă...o puteam vedea pe mama stând în faţa mea,dar era ca şi cum Nick era în locul ei. Îi vedeam buzele mamei cum se mişcau,dar nu auzeam nimic. Am ignorat-o total şi mi-am văzut de drumul spre camera mea. Am închis-o uşor,apoi m-am lipit de ea,alunecând cu spatele până la podea. Mi-am închis ochii şi tot ce făceam era să ma gândesc la el. Pe moment...era singurul care conta pentru mine. Se pare că aşa se simte dragostea. Şi eu chiar o simţeam. Dar mereu intervenea ceva în capul meu...şi anume chipul lui Ashley...era ca şi cum mă bântuia. Oare cum ar fi să fi cu iubitul prietenei mele celei mai bune?

Drogul inimii |pauză|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum