°Capitolul 4°
Era cam 2 noaptea. Nu puteam dormii. Stăteam tolănită în pat,uitându-mă pe tavan şi cu căştile în urechi date la maxim. Gândurile îmi răvăşeau prin minte,ara ca şi cum nu se mai opreau. Îmi apărea numai imaginea lui Nick. Închideam ochii şi mă imaginam cu el. Era aşa de plăcut...păcat că nu poate fi real. Am stat trează toată noaptea,până când îmi sună alarma de la telefon. M-am sculat într-o lene teribilă. Eram în faţa dulapului,am luat un şir de haine şi le-am trântit în pat. Nu ştiam cu ce să mă îmbrac. Luam fiecare bluză,mi-o lipeam de corp şi mă duceam în faţa oglinzii. Până la urmă m-am îmbrăcat cu o pereche de colanţi argintii,o bluză gri, o fustă neagră şi platforme negre. Mergeam pe trotuar spre şcoală,cu ochii în telefon. În spatele meu apare Nick.
- Hei.
- Aolo doamne...m-ai speriat naiba. Ce faci aici? Tu parcă te duceai la liceu din direcţia opusă mie.
- Şi ce greşesc dacă vin aici să văd un prieten?
Ne-am oprit din mers şi m-am pus în faţa lui.
- Ai venit aici pentru mine? Zău?- Da păi eşti o tipă tare de treabă. Chiar îmi place de tine.
În momentul ăla m-am oprit şi mă uit la el ciudat...
- Hă?- Ăm... ca prietenă desigur.
- Aha. Okay.
Pe drum ne-am întâlnit cu Ashley. Ea vine să mă pupe pe obraz şi după se duce la Nick şi-l sărută. Asta chiar m-a deranjat. Am încercat să-mi mut privirea în altă parte.- O Thea...era să uit...în seara asta dau o petrecere în pijamale. Am invitat mai multe fete din şcoală. E o ocazie bună să le cunoşti şi tu. Deci vii da?
- Mda...probabil vin.
- Vin şi eu da? Întreabă Nick râzând.
- Hăm... iubi...ce nu înţelegi prin petrecere între fete? I-a răspuns Ashley zâmbindu-i încontinuu şi apucându-l de gulerul cămăşii lui sărutându-l. Mă durea din ce în ce mai tare să-i văd împreună aşa că am plecat.
- Hei Thea!
O auzeam pe Ashley cum striga după mine,dar nu-mi păsa. Uram chestia asta! Cum dracu' să fi îndrăgostită de iubitul prietenei tale?! În momentele astea...chiar aveam nevoie de Willa,ea ştia mereu ce sfat să-mi dea..deşii era cam nebună. Dar mama,atunci când ne-am mutat aici,mi-a dat un iPhone 6 ,iar pe cel vechi l-a călcat în picioare chiar în faţa mea. Toate numerele de telefon au dispărut,mai ales cel al Willei. Aşa că n-am mai putut vorbii cu ea. Ce mamă am şi eu nu? Şcoala s-a terminat. Am ieşit prima din clasă ca să nu poată să mă ajungă din urmă Ashley. Dar nu mi-a ieşit.- Hei? Ce ai păţit? Te-am supărat cu ceva? Spune-mi!
- Nu Ashley.. nu eşti tu de vină...doar că.. nu mă simt prea bine ok?
- Bine...dar tot vi la petrecerea mea nu?
- Nu am dispoziţia necesară...scuze.
Am plecat de acolo înlăcrimată. În drum spre casă şi îmi tot aşezam geanta pe umăr,până când îmi cade pe jos...inclusiv pachetul de ţigări.- Fumezi?
O voce de băiat era în spatele meu. Eu mă ridic ruşinată continuând să strâng de pe jos. Apoi el se apleacă şi mă ajută.
- Âm.. Nick...eu...nu...nu sunt ale mele.
- E ok....şi eu fac asta uneori. Dar fără să ştie Ash. Dacă află m-ar ucide. Ştii bine cum e ea.- Mda ştiu...
- Te conduc?
- Păi dacă vrei..
—În faţa casei—
- Păi aicea stau eu. Şi te rog nu-mi zice şi tu că nu te aşteptai.
- Aşa-i chiar nu mă aşteptam. Pari aşa simplă...
- Mda...povestea vieţii mele. Păi ne mai vedem. Pa.
M-am făcut că intru în casă până se întoarce el cu spatele. Stăteam aşa blocată şi mă uitam la el cum pleca. Mi-se înmuiau efectiv picioarele. Intru în casă şi închid uşa.
- Hăăă...cine-i ăla domnişoară Tenniz?- Aolo Dorota! M-ai speriat! Ce? Ce băiat?
- Oh da v-am văzut. Clar ca lumina zilei! Un viitor iubit? Hă?
- Oh termină. Nu-i niciun iubit! Cu atât mai puţin nu trebuie să-ţi dau explicaţii ţie Dorota! Treci la treaba ta.
Am fost rea cu Dorota ştiu...dar chiar mă irita subiectul ăsta. Probabil că ea e singura care mă înţelegea.
Eram singură în casă. Mama era la o prietenă şi Dorota plecase la cumpărături. Eu eram îmbrăcată în pijamale deşi ceasul era 16:30 . Am coborât la parter să văd ce aveam în frigider. Am găsit nişte pateuri cu Nutella...hâm...numai bune pentru burtica mea. Cu o mână ţineam pateul şi cu cealaltă am dat drumul la boxe. Erau la maxim cu cântece rock. Am început să dansez prin bucătârie ca nebuna. Numai aşa nu mă mai puteam gândii la Nick. Deodată aud soneria.- Ashley? Ce faci aici? Intră.
- Vroiam să văd ce faci...şi poţi te rog să dai mai încet muzica? Imi explodează urechile!
- Okay,okay...a şi chiar vroiam să-mi cer scuze pentru azi..nu eram în apele mele..
- A nu-i nimic,dat ştii cum te poţi revanşa? Venind la petrecerea mea! Te rog...zi da!!
- Ăm...
- Te rog!
- Bine...fie vin.
- O super! Perfect! O să fie super o să vezi!
A ieşit din casa mea şi câteva secunde mai târziu sună iar soneria.- Ce mai e acu'?
- Aproape am uitat...la ora 22 să fii la mine. Hai pa.
Chiar îmi plăcea de ea ,dar uneori era cam...'blondă'
CITEȘTI
Drogul inimii |pauză|
RomanceTenniz Rodriguez (Thea),o fată de numai 15 ani de origine latino-americană, se mută împreună cu mama ei în Los Angeles pentru un nou început. Rebelă și nonconformistă, tânăra Thea este nevoită să renunțe la toată viața ei din trecut,astfel fiind sep...