°Capitolul 6°
Era week-end... plănuiam să mă uit toată ziua la seriale şi să mănânc dulciuri. Eram singură acasă...dinou...dar speram ca Willa să rămână cu mine,în ciuda faptului că mama a gonit-o.
- Willa! Trezirea! Alo...Willa!
Îi tot ţipam în ureche şi ea nu răspundea...aşa că m-am dus la baie,pe vârful degetului mi-am pus pastă de dinţi şi m-am întors la ea,dându-i pe la nas. Ştiam că nu suporta chestia asta.
- Thea...ce naiba?! Mă ustură nasu'!- Şi ce dracu' vroiai să-ţi fac dacă nu-mi răspundeai.
- Mda.. păi trebuie să plec nu? Mă îmbrac imediat şi..
- O nu nu nu! Mama nu-i acasă,deci mai poţi să stai câteva ore.
- Bine...păi mă duc să fac un duş.Ok?
- Dacă ai nevoie de ceva,mă strigi. Eu sunt la parter să-mi fac ceva de mâncare.
- O apropo...fă-mi şi mie un suc de portocale.
- Bine.
Am coborât şi-mi făceam o omletă. Pe urmă m-am apucat de sucul Willei.
~ding-dong~
Am deschis uşa şi am văzut-o pe Ashley. Imediat mi-am adus aminte că am absentat de la petrecerea ei pentru a mă duce cu Willa în club.- Thea! Unde naiba ai fost?! N-ai idee cât te-am aşteptat!
- Oh..îmi pare aşa de rău. Am avut o treabă cu... cu mama.
- Şi telefonul unde l-ai lăsat? În veceu? Chiar atât de greu era să-mi răspunzi la cele 30 de apeluri?
Discuţia noastră a fost întreruptă,când Willa cobora pe scări în halat de baie. O vedeam cu ce ură şi dispreţ se uitau una la alta.
- Acum înţeleg unde ai fost aseară...Ăm...Thea...ce caută paraşuta asta aici. Întreabă curioasă Ashley. După care intervine Willa.
- Pe cine faci tu paraşută măi scobitoareo?
Ashley mă trage într-o parte,ca să nu audă Willa.
- Cum a ajuns asta la tine în casă?- Ashley...calmează-te! Ce naiba ai? A venit doar să mă vadă.
- Mda sigur...plus să te ia înapoi. Din câte mi-ai zis de asta...tot ce am înţeles este că e o nebună care e în stare de orice ca să te i-a înapoi.
Willa ne întrerupe.
- Poate că nu aţi observat... dar eu vă aud încă.- Nu te băga. Da? Ia zi...ai venit aici să-i distrugi dinou viaţa?! O întreabă Ashley insistent.
- Auzi Thea...o să-i permiţi tipei ăsteia să-i vorbească aşa prietenei tale cele mai bune? Se uită Willa la mine cu o faţă impunătoare.
- Ştiţi ceva? Duceţi-vă dracu' amândouă!
Am ieşit nervoasă din cameră. M-au enervat amândouă la culme.
Era ceasul cam 22:00... eu stăteam încă în bucătărie,jucându-ma pastele din farfurie,până când intră mama pe uşă.
- Hei scumpo...uite pe cine am adus.
Mă întorc plictisită şi când văd mi-se luminase faţa. Era Nate...un fost prieten de familie. Era cu 3 ani mai mare decât mine. La un moment dat...mi-a plăcut de el...dar a fost ceva trecător. Era antrenor de dans şi în acelaşi timp... prieten de familie. . Aşa l-am şi cunoscut. M-am dus fără să ştie mama,la cursurile lui. La un moment dat a ajuns să-mi fie antrenor personal. Numai aşa putea fii al meu şi îmi petreceam fiecare dupamiază cu el. Dar nu ştiam dacă sentimentul era reciproc...aşa că niciodată n-am acţionat.
- Nate? O doamne! N-am stat prea mult pe gânduri şi l-am luat în braţe. El m-a cuprins cu braţele lui bine făcute. Mama a plecat din bucătărie...lăsându-ne singuri. Aveam lacrimi în ochi şi vedeam cât de bucuros era să mă vadă.
- Tenniz! Doamne ce frumoasă te-ai făcut! Nu că n-ai fi fost până acum...
- Mi-ai lipsit Nate! Chiar mi-a fost dor de tine!
Ne uitam unul în ochii celuilalt. Era destul de ciudat că am fost îndrăgostită de profesorul meu de dans. Dar mereu am avut impresia că mă trata ca pe o soră mai mică.
Într-un final am decis amândoi să ne plimbăm pe afară.
- Ce frumoasă e America. Nu mă aşteptam...
- Şi...ce faci aici?
- Cât ai fost tu plecată,am fost angajat într-o şcoală de dans,dar ei m-au transferat aici pentru câteva zile şi mâine trebuie să plec înapoi.
Mergeam noi ce mergeam, până când îi văd pe Ashley şi Nick puţin în faţa noastră. Prea târziu... deja ne văzuse...
Ashley: - Thea...vroiam să-mi cer scuze pentru azi...serios.
Eu: - Nu-i nimic...lasă... a trecut.
Ashley: - Oo...nu cred! Nate? Ce faci aici?
Eu: - Vă cunoaşteţi?
Ashley: - Ăm...da ceva de genul. Ne-am întâlnit acum un an...la o petrecere a mamei mele.
Nate: - Mă bucur să te revăd Ashley.
Ashley: - Hei...na-ţi vrea să luăm cina-n 4?
Nick: - Mie-mi convine.
Am dat din cap aprobator şi eu şi Nate. Dar era tare nasoală situaţia. Adică...să stau la o masă cu băiatul de care mi-a plăcut...şi cu cel de care-mi place. Aolo...aiurea rău...
—La restaurant—
Nick: - Mă duc până la baie. Ok?
Nate: - Mda...şi eu să dau un telefon.
Rămăsesem singură la aceeaşi masă cu Ash...şi deja ştiam ce urma.
- Doamne!! Cât de drăguţ v-ar sta...ţie şi lui Nate!
- Ash..termină...nu-i nimic înte noi.
- Dar observi c-i place de tine. Nu?
- Ce
- Felul ăla în care se uită la tine...şi felul în care te uiţi tu la el...e evident! Vă potriviţi! Crede-mă...am ochiul format la astfel de chestii.
Ce a zis Ash...chiar m-a pus pe gânduri. Dacă încă mai simţeam ceva pentru el? Dar cum naiba...inima mea...mi-a furat-o Nick...gândurile mă copleşeau.
CITEȘTI
Drogul inimii |pauză|
RomansaTenniz Rodriguez (Thea),o fată de numai 15 ani de origine latino-americană, se mută împreună cu mama ei în Los Angeles pentru un nou început. Rebelă și nonconformistă, tânăra Thea este nevoită să renunțe la toată viața ei din trecut,astfel fiind sep...