★Trecutul trebuie să rămână în trecut★

104 17 4
                                    

°Capitolul 5°

Era 21:00 şi mă pregăteam pentru petrecerea în pijamale. Îmi puneam în rucsac reviste de fete,machiaje,perna mea,multe ciocolăţele etc. Coboram pe scări şi mă pregăteam să-i spun mamei că urma să plec...dar am realizat că,casa era goală. Eram cu spatele şi aud uşa cum se deschide.

- Oh mama...vezi ca plec...
Abia când m-am întors am văzut cine era. Era Willa. Eram uimită să o văd. Am sărit în braţele ei şi am strâns-o tare. Apoi mă retrag şi mă uit ciudat la ea.
- Wi..Willa? Ce faci tu aici?

- Mă ştii prea bine Tenniz!

- Ai bătut atâta drum doar ca să mă vezi?

- Nu. Am venit să te iau înapoi. Locul ăsta nu-i de tine. Şi serios acuma...chiar vrei să stai cu maică-ta?

- Ai dreptate nu vreau...dar...

- "Dar" ..? Niciun dar...ce altceva te-ar reţine aici? Auzi...dacă tot eşti îmbrăcată ..hai să mergem într-un club. Am văzut unul mişto la 2 străzi distanţă.

- Nu! Willa nu! M-am lăsat de chestia asta. Plus că...,chiar trebuie să ajung undeva.

- O bun...deci am bătut atâta drum până aici...pentru ce? Să mă refuzi?! Pentru numele lui Dumnezeu Tenniz! Am stat departe de tine 2 luni!

- Ştii ceva...ai dreptate curvă mică ce eşti...

- Mereu am avut târâtura mea!

Eram în club. Muzica era dată la maxim. Cred că băusem 3 pahare de wiski şi deja eram beată. Willa era mai beată decât mine şi dansa cu unu' ...cam lasciv...dar na aşa era ea. La un moment dat o pierd din vizor. M-am dus la baie să văd dacă o pot găsii acolo. Era suită pe chiuvetă şi se 'lingea' cu ăla. O tot pipăia...scârbos. m-am dus la el.
- Boschetarule!
Ăla se întoarce la mine şi îi lipesc o palmă pe obraz de să mă ţină minte.

- Ce e păpuşa? Vroiai să fi tu în locul ei!?

- Păpuşă-i mă-ta măi jegosule. Hai dispari până nu-ţi fac praf comorile naturii.
A plecat...bun... şi Willa se uita la mine râzând.
- Ce e aşa amuzant? Nu-ţi dai seama că mai era un pic şi se transforma în viol? Măcar îi ştiai numele la măgarul ăla?

- Uşurel Tenniz că tu erai mai rău decât mine! Îţi aminteşti?

- O da...din cauza cui? Mi-am pierdut virginitatea la 14 ani cu unul de 17! A cui crezi că a fost vina? Nu cumva a ta,Willa?

- Hei...tu ai ales să te culci cu el pentru că ţi-a dat droguri pe gratis! Greşeac cumva?

- O da...şi cine l-a plătit să facă asta. Nu tu? M-am schimbat.

- Uf..dacă n-aş spune mai bine aş zice că eşti îndrăgostită sau cam aşa ceva.
Chiar eram...dar nu puteam risca să afle Willa...pentru că dacă ne-am certa,ar face tot posibilul să nu fiu cu el.

- Apropo...tu unde dormi în seara asta Willa?

- Nu ştiu...presupun...

- Doamne nu te pot lăsa să dormi pe străzi...vin-o la mine.

—Acasă—

- Aşteaptă aici...să văd dacă-i mama acasă.
Am intrat înăuntru şi am lăsat-o pe Willa afară,în timp ce mă uitam după mama. Casa era goală.
- Hai..poţi să intrii.
Mergeam amândouă pe vârful degetelor pe scări.

- O bună scumpo...ce...ce caută fetiţa asta la mine în casă?!

- Mamă...ai inimă te rog. Willa a bătut atâta drum doar ca să mă vadă şi nu are unde să doarmă. Uite ştiu că nu o suporţi...dar te rog! Fă-o pentru mine.

- Bine! Dar doar o noapte! Mâine dimineaţă ar fi bine să fi deja plecată. Clar?
Am coborât scările să o iau în braţe.

- Thea...?

- Da?

- De ce miroşi a wiski?

- Ăm...ă..
Willa ne întrerupe.

- E vina mea doamnă Rodriguez! A luat mirosul de la mine...scuzaţi-mă.
Mama a trecut cu vederea chestia asta,dar simţeam că nu a crezut. Totuşi a plecat...

- Okay Willa...asta-i camera mea.

- Wow.. cam mare nu crezi?

- Cred că e suficient spaţiu pentru mine...
Ne-am schimbat în pijamale, me-am băgat în pat şi am început să vorbim.

- Deci Tenniz...apropo...de ce ţi-se spune 'Thea'?

- Păi na..sună mai american.

- Ia zi...ai un băiat în suflet..? 

- Şi nu numai unu...am sute.

- E o întrebare serioasă...

- La fel ca şi răspunsul meu.
Oricât ţineam eu la Willa...niciodată nu am avut încredere în curva asta. Apropo..."curvă" este ca un alint pentru ea...Totuşi nu că nu ar fii...

Drogul inimii |pauză|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum