MAHŞER
İKİNCİ BÖLÜM
'İHTİYAÇ'
#Can Güngör - Yalnız Ölmek#
Geceyi aydınlatan hilal, karanlığa meydan okuyordu. Ne kadar geceye direnmeye çalışsada onun aciz ışığı bu simsiyah çarşaf gibi geceyi aydınlatmaya yetmiyordu.
Zemheri sonrası sadece kuru dalları kalan ağaçlara çarpan rüzgarla, ortaya çıkan melodi insanı ülpertiyordu. Rüzgar adeta kendisinden sonra bir fırtına geleceğini yeryüzündeki canlılara fısıldıyordu. Anlamasını bilene tabi.
Bense bu şahlanmış soğuk gecede zengin bir semtin kaldırımında yürüyordum. Sokak gecenin ülperticiliğine paralel olarak bomboştu. Rüzgarın kuru dalları sallarkenki hışırtısı ve topuklu botlarımın çıkardığı sesler kulaklarıma çarpıyor ordan da ıssız sokakta yankılanıyordu.
Hasta olduğumu düşündükçe içimde kabaran öfkeye hakim olamıyordum. Tam her şey yoluna girmişti derken yine hayatım mahvoluyordu.
Zihnime üşüşen düşüncelerle öfkem daha da artıyordu. Ne kadar çabalarsan çabala demek ki mutlu olmak kaderimde yoktu.
Aklıma gelen düşünceyle soluk yüzümde bir aydınlanma yaşandı. Kendi kendime gülmeye başladım.
Sonunda ne yapacağımı bulmuştum. Öfkemi kimlerden çıkaracağımı.
Mantıklı düşünmediğimin farkındaydım ama sorulacak bir hesabım verilecek müjdeli bir haberim vardı aileme.
O yüzden taksiye bindim. Kaçtığım günden beri semtinin yakınına bile uğramadığım o lanetli adresi söyledim şoföre.
Kafamı taksinin buğulu camına yasladım. Buğdan dışarısı gözükmüyordu. Nerde buğulu bir cam görsem gülen surat çizerdim. Yine çizdim. Her çizdiğimden sonra yaptığım gibi yine elimle gülen suratı sildim.
Dışarısına tezatla aracın içi çok sıcaktı. Radyoda kısık sesle bir şarkı çalıyordu.
" Radyonun sesini biraz açar mısınız? " şoför odaklandığı yoldan bakışlarını çekip dikiz aynasından bana baktı.
Orta yaşının belirtisi saçlarına düşmüştü. Aracın sıcak olmasına rağmen kat kat giyinmiş, bıyıklı tipik bir şofördü.
" Hemen açıyorum ablacım. "
Yalnız ölmicem di mi
Böyle sessiz sessiz
Solup gitmicem di miSokakta düşkün biri
Bir kuytuda bulunmuş
Ben kaybolmıcam di mi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHŞER (+18)
RomantikNOT: +18 KISIMLAR MEVCUT RAHATSIZ OLACAKLAR OKUMASIN. Ani bir hareketle beni altına aldı. Üstümdeki sertliği hissedebiliyordum. Kendimi ona daha çok bastırdım. Boynumda dudakları ıslak bir yol çizerken arzulu ses tonuyla konuştu. "Çok arsızsın. "...