MAHŞER
ÜÇÜNCÜ BÖLÜM
'ŞEHVETİN ESİRİ'
#Michelle Morrone-Feel It#
'Herkes bir parça karanlık, bir parça arsızdır.'
Önümdeki masada duran viski bardağına baktım birkaç saniye. Tesiri yüksek bir sıvıydı. Elime aldım bu tesirli sıvıyı. Hayatıma içiyordum. Yavaşça bardağı havaya kaldırdım.
'Ş E R E F E '
Derince bir nefes alıp dudaklarıma götürdüm ve tek seferde içtim tamamını. Boğazımı yakıp geçmişti. Yanmanın verdiği verdiği etkiyle yüzümü buruşturdum. Bu kaçıncı bardaktı saymamıştım ama çok fazla içtiğimin farkındaydım. Benim gibi hiç içmeyen biri için çok çok fazlaydı. Bugüne kadar içmemiştim de ne olmuştu. Koskoca bir hiç. Zaten hastaydım. İflas etmiş karaciğerime daha fazla zarar vermezdim.
Her şeyi unutmak istiyordum. Alkollün verdiği bilinç bulanıklığı o kadar güzel geliyordu ki bunun olabildiğince uzun süremesini istiyordum. Dönümü, bugünümü ve geleceğimi düşünmek istemiyordum.
Boş bardağı barda çalışan kıza uzattıp konuştum. "Bir tane daha." sesim çatallı çıkmıştı. Bir süre yüzüme bakmaya devam eden kıza gözlerimi devirdim . İyi olup olmadığını anlamaya çalışıyordu muhtemelen. Kız dediğimi yapmış önüme bir bardak daha içki koymuştu.
Hızlıca dudaklarıma götürdüm ve tekrar içtim. "Bir tane daha " barda çalışan kadın kafasını olumsuz anlamda salladı. "Lütfen" diye adeta kıza yalvardım.
"Bu son " diyerek dolu bir bardak içki koydu tekrar masaya. Bardağa elimi uzattım ama arada görüntü kayıyor her şey flulaşmaya başlamıştı.
Elim nihayet soğuk bardağa ulaşmıştı ki biri elimden bardağımı çekti ve dudaklarına götürerek benim içkimi tek seferde içti. Bense elinden şekeri alınmış bir çocuk gibi mızmızlanmaya başladım.
"O benimdi. " yanımda duran adama yönelik konuştum. Elindeki bardağı bardaki kadına uzattı ve bana yönelik konuştu." Bugünlük bu kadar yeter. "
Ben onun cümlelerinden daha çok dolgun dudaklarını inceliyordum. Bakışlarımı dudaklarından çektim. Loş ışıkta bile muhteşem görünen tenine ve rengini tam olarak çözemediğim gözlerini inceliyordum.
Sonra yaptığımın saçma olduğunu fark ettim. İçkimi içmişti ve bugünlük daha fazla içmeyeceğimi söylüyordu.
"Sen kimsin de bana karışıyorsun. İstediğim kadar içerim bu da seni ilgilendirmez. " dedim sinirle.
" Mekanımda kimsenin alkol komasından ölmesini istemem. " diye kestirip atan bir cevap verdi. Elimi masaya bastırdım destek almak istercesine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHŞER (+18)
RomanceNOT: +18 KISIMLAR MEVCUT RAHATSIZ OLACAKLAR OKUMASIN. Ani bir hareketle beni altına aldı. Üstümdeki sertliği hissedebiliyordum. Kendimi ona daha çok bastırdım. Boynumda dudakları ıslak bir yol çizerken arzulu ses tonuyla konuştu. "Çok arsızsın. "...