~2~

38 4 3
                                    

*Kaminari Denki szemszöge*

Miután Aizawa tanárúr közölte velünk, hogy újra kell építeni a kolit mindenki ment  a szobájába és összepakkolta minden cuccát. Én is ezt tettem és mikor kész lettem bőröndjeimmel együtt lementem az aulába ahol már páran lent voltak. Miután mindenki lejött Mr. Aizawa közölte velünk, hogy  haza kell mennünk, de egy hét múlva mindenkit vár a koli aulájában összepakolt holmival. Nem annyira értettük miért kelll akkor kiköltöznünk, de megtettük és mikor mindenki elbúcsúzott mindenkitől elindultunk haza a Bakusquaddal. Szerencsére nem lakunk messze egymástól ezért megkértem anyum, hogy hagy aludjon nálam a Bakusquad többi tagja. Szerencsére megengedte és mindenki itt volt kb 10 perc múlva. A hét többi napja elégge átlagosan telt kivéve az utolsót. Anya reggel jött a szobámba, hogy felkeltsen és ez eléggé fura volt nekem, mert sose kelt fel engem és mindnig magamtól kelek.

-KAMINARI DENKI AZONNAL KELJ FEL!-ordította a szombámba lépve anyám

Én azt se tudtam hol vagyok és annyira megijedtem, hogy legurultam az ágyamról. 

-Jézusom mi az ég a konyha vagy mi történt?!- mondtam hadarva

-Dehogy is ég! Én sose gyújtanám fel!    Azt akartam mondani hogy gyorsan pakold össze holnapra mindened, mert ma Aizawa tanárúr jön érted.

-És miért is jön értem?-kérdeztem felvont szemöldökkel, mert nem értettem, hogy miért egy nappal hamarabb jön értem és, hogy miért is jön értem  Mr. Aizawa.

-Azt nem mondta nekem se, de most gyorsan menj és pakolj össze, mert olyan 4 órára itt lesz érted.

Azt tettem amit mondott, mentem és összepakoltam mindent amire gondoltam, hogy szükségem lesz. Már majdnem teljesen kész voltam a pakolással mikor megjött értem a tanárúr. Pár perc múlva lementem és elköszöntem anyától és mentem is. Amikor mentem a kocsi felé láttam, hogy a sensei nincs egyedül. Nem ismertem fel, hogy ki ült mellette. Miután beültem a kocsiba egyből megkérdeztem miért jött értem.  

Jó napot sensei. Mi vette magát rá arra, hogy felvegyen?-nagyon fura volt, hogy eljött értem, pedig azt hittem nem bír engem ezért is kérdeztem meg. Meg pluszba furdal a kíváncsiság...

Én ezt nem akartam...                                                                                             

( Az utolsót Aizawa mondta csak, hogy ne legyen félreértés haha) 

Na szóval nagyon nagyon sok ídő után itt a 2. rész is. Bocsánat csak se ihletem se időm nem volt sok, de most ittvan és remélem tetszik. Következő részt minnél hamarabb akarom hozni😅😅. Na sziasztok! ( Majd találok valamit nevet xD )

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 10, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Csak Egy Nyár     [BNHA ff] (SZÜNETEL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin