Tepkiler ~ 30

6K 196 105
                                    

‼️‼️ Bir sonraki bölüm 85 vote sonrası gelecek ‼️‼️‼️

Mutlaka bu programı duymuşsunuzdur diye düşünüyorum benim de çok bilgim yok ama ünlüler bu programda eşleriyle birlikte flört edip güya evleniyorlar amaçları bu diye düşünüyorum bu kadar tşk🤭🤭

" Biasınızla We Got Married programında çift olursanız tepkileri"

~ Chan :

Chan ile eş olduğunu öğrenince içten içe sevindin çünkü birbirinizi tanıyordunuz yani sevgili gibi takılmak senin için zor olmaz. İlk bölüm de chan ve senin birbirinize yemek yapmanız gerekiyor. Chan ile mutfakta yemek yapmak fazla eğlenceliydi chan kopya çekmek için arkandan sarılıp sürekli seni öpmeye çalışıyordu sen buna izin vermeyip gitmesi için Chan'ın una bulamıştın daha sonra burnunu öpüp gülerek suratını temizlemiştin farkında olmadan fazla yakınlaşmıştınız ilk sen kendine geldin ve gülüp aranıza mesafe koydun chan anlayınca güldü ve yemeği yapmaya devam etti. İkiniz de yemeği bitirdiniz ikinizin de çok lezzetli olmuştu chan senin yemeğini yiyip beğendiğini belli etmek için sallanarak dans etti bu hali seni güldürmüş aynısını sen de chan'a yapmıştın.


~ Lee know :

Biasın ile ilk başta utana sıkıla yan yana gelseniz de bir süre sonra alışırsınız. Bu bölüm de minho ile aynı pijama takımını giyip birlikte uyumak için yatarken kayıt altına alınacaksınızdır. Birlikte pijamaları giyip birbirinize bakar ve kahkaha atmaya başlarsınız sen dalga geçince minho rahatlar ve o da seninle dalga geçer birlikte el ele yatağa geçersiniz uyumadan önce minho'ya eğlenceli anılarından bahsedersin minho kafanı kolunun altına alıp belinden tutar ve senin ona sarılman için kendine çeker. Sen istediğini yapıp kafanı gögüsüne koyar anlatmaya devam edersin minho'ya bakmak için kafanı kaldırdığında sana gülerek bakan minho çok yakındır dayanamayıp hızlıca dudağını öpüp iyi geceler diler ve kafanı gögüsüne saklarsın minho kıkırdayıp saçlarını öper.

🤯Stray Kids Reactions✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin