" Sen banyo yaparken şarkı söylersin sesini ilk defa duyan biasının tepkileri"
Bangchan :
Chan dinlenirken seni şarkı söylerken sesini duyar, senin olup olmadığını anlamak için duşun kapısını hafifçe, sana bakmadan açar, sesin sahibi sen olduğunu anlayınca, büyük bir şaşkınlıkla, kapıda seni yüzünde büyük bir gülümseme ile gözlerini kapatıp dinlerdi.
Lee know :
Sesini duyunca olduğu yerde kalakalmıştır sesini çok beğendiği için koşarak telefonunu alıp sesinin net gelmesi için banyonun kapısını açıp ses kaydına almaya başlamıştır . Şarkı bitince çığlık atarak oooo lamış ve alkışlamıştır sen kendini fazla kaptırdığın için korkup kaygan zeminde düşersin minho korkuyla kapıyı açıp içeri girdiğinde çığlık atıp eline gelen her şeyi minho'nun kafasına fırlatırsın minho hem kaçıp hem de kahakaha atıyordur. Sen duştan çıkınca giyinip minho'nun yanına gidersin minho senin ses kaydını açıp dans ederek ses kaydındaki sana eşlik ederdi.
Changbin :
Senin sesini duyunca dinlemeye başlamıştır. Sen yüksek notaya çıkınca daha da şaşır ve gülmeye başlardı sen şarkı söylemeyi bırakınca bin kapının önünden ayrılıp senin söylemen için şarkı sözü yazmaya giderdi. Yazmaya başladıktan üç gün sonra yatak odasına gelip yanağını öper ve karşına otururdu gözlerinin içine bakıp " o güzel sesinle benim, senin için yazdığım şarkıyı da okumanı isterim aşkım, benim için yapar mısın?" diye sorduğunda şaşırır gözlerinin dolmasına engel olamazsın sıkıca biasına sarılıp kafanı sallarsın. Changbin ellerini birbirine vurup sevinçle aegyo yapardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🤯Stray Kids Reactions✨
FanfictionUmarım eğlenirsiniz... 🖤 #changbin #hyunjin #minho #seungmin #felix #chan #ı.n #jisung #straykids #hayalet #gençkızkurgu #southkorea