Tepkiler ~ 17

8.8K 143 62
                                    

"Jyp'nin yeni kız grubusunuz biasınız için yeni dizi çekiliyor siz de biasınızın sevgilisi rolündesiniz grup arkadaşlarınız diziyi izlerken biasınız görürse tepkileri"

Bangchan :

Dizinin ilk bölümü yeni yayınlanmıştır chan menajeri ile birlikte jyp binasına gelir çalışmak için. Dans odasına girdiğinde senin dans pratiği yaptığını grup arkadaşlarının ise sizin dizinizi izlediğinizi görür. İçeri girip size selam verir sen müziği kapatıp selam verirsin grup arkadaşların hemen bilgisayarı kapatıp ayağı kalkmıştır. Baisın oturmalarını söyleyip seni de yanına çağırır sende yanına oturduğunda sana dönüp " diziyi izledin mi?" diye sorar sen olumsuz anlamada kafanı sallarsın. "bende izlemedim hadi hep birlikte izleyelim, kızlar açar mısınız?" der. Ve birlikte diziyi izlersiniz.

 Ve birlikte diziyi izlersiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lee know :

Sana ilk zaman utangaç davransa da diğer günler yakın olmaya başlamıştır. Dizi çekerken birlikte güzel zaman geçirmişsinizdir bu tabi kameralara da yansımıştır birbirine uyan bir çift olmuşsunuzdur. Minho arkadaşlarının diziyi izlediğini görünce koşarak kızların arkasına yaklaşır ve onları korkuturdu kızlar çığlık atınca sen gülmeye başlarsın minho da aynı şekilde gururla gülüyordur. Sen ısınma hareketlerini bitirip yanlarına geçersin minho sana dönüp " bizi çok beğendiler, gerçekten bizi çok uyumlu görüyorlar sence de öyle değil mi?" deyip yanağını sıkmıştı sen ellerine hafif hafif vurup " yaa evet, güzellik" deyip sen bu sefer saçlarını karıştırırsın birlikte birbirinize sataşır ve diziyi izlersiniz.

 Sen ısınma hareketlerini bitirip yanlarına geçersin minho sana dönüp " bizi çok beğendiler, gerçekten bizi çok uyumlu görüyorlar sence de öyle değil mi?" deyip yanağını sıkmıştı sen ellerine hafif hafif vurup " yaa evet, güzellik" deyip sen bu se...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Changbin :

Bin'in boyuna uygun olduğun için gerçekten sizi çift olarak çok yakıştırmışlardır. (üzgünüm kdlxmodmxldm) ikiniz de şaşırtıcı derecede esprili ve eğlenceli kişilerdiniz bu yüzden gayet iyi anlaşıyordunuz. Bin senin grubunun dizinizi izlediğini görünce kapıdan içeri girmiştir. Yanınıza gelip sizin arkanızdan gizli gizli izlemeye başlar arkadaşların sizin yakıştığınızı söyleyince bin senin kulağına " bak herkes bizi yakıştırıyor gerçekten çıksak mı?" diye sorduğun da çığlık atarak arkana dönmüştün bin'i görünce derin nefes alıp dövmeye başlamıştın.

🤯Stray Kids Reactions✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin