" Biasınızı havuza attığınızda tepkileri"
Bangchan :
Siz attığınız anda havuzdan çıkıp sizi yakalamaya çalışır sizde koşarken düşecekken sizi belinizden tutar sonra sana dönüp " sen beni havuza atmış olabilirsin ama ben sana kıyamam canım kankam" deyip size gülümsemiştir sen de gülümseyince seni havuza doğru bırakırdı sen suyun yüzeyine çıkınca " gerçekten inandın mı? Hahahahahahha" diyerek kahkaha atmaya başlardı.
Lee know :
S
iz havuza atınca kendince gizli planlar yapmaya başlardı siz minho ile dalga geçip güneşlenmek için yattığınızda minho sizi bir anda kucağına alıp havuzun başına gelmiştir siz yapacağı şeyi anlayınca çırpınmaya başlarsın biasın seni bir an da suya atınca şok olmuşsundur su soğuktur minho gülerken kolundan tutup suda minho'yu boğmaya çalışırdın tabi senden güçlü olduğu için anında senden kurtulmuştur. Suda senin belinden çekip kendine yaslardı yüzünüz dib dibe olunca sen heyecanlanıp geri çekilmeye çalışsan da izin vermezdi saçlarını geriye atıp kulağına " kızarınca çok tatlı oluyorsun y/n " deyince minho'dan olabildiğince kaçardın.
Changbin :
Bin'i atmaya çalışsan da düşmezdi senin kolundan tutup kendisiyle birlikte suya düşmeni sağlardı sen yüzme bilmediğin için sıkı sıkı bin'e sarılırdın (changbin'in yüzme biliyormuş gibi okuyalım dkdkdmkdmd 🤫😁) bin sana bakıp gülmeye başlardı sende suda omzuna vurunca " demek vuruyorsun ha,o zaman kendin yüzmeye ne dersin?" diye seni kendinden uzaklaştıracakken tekrar bin'e yapışırdın " hayır hayır vurmadım ben, hem gerek yok böyle iyiyim şey çıkalım mı?" diye sorduğunda bin kahkaha atmıştı sen sinirli sinirli bakınca seni havuzun kenarına oturtup kendi yüzmeye başlamış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🤯Stray Kids Reactions✨
FanficUmarım eğlenirsiniz... 🖤 #changbin #hyunjin #minho #seungmin #felix #chan #ı.n #jisung #straykids #hayalet #gençkızkurgu #southkorea