Evet bekleyemedim ve yeni bölüm yazmaya karar verdim 😂
"Biasınız sizi kendi grubundan kıskanır sizde biasınla kavga edersiniz ve kıskandığını bildiğiniz için diğer üyelerle daha da yakınlaşırsınız biasınızın tepkisi ."
Bangchan:
Sizin hyunjinle yakın olduğunuzu görünce bir an da kızar ve senin kolundan tutup
' sen benimlesin benden başka kimseye bu kadar yakın olama ' der ve sarılır sizde amacınıza ulaşmışsınızdır hihhi😉
Lee know:
Size fazla sinirlenmiştir sen biasından tam 3 yaş küçüktün ve doğal olarak anlaşılmazlıklar fazla oluyordu fakat biasın bu sefer fazla canını yakmıştı; çünkü seni ı.n den kıskanıyordu sen ise bu duruma üzülüyordum. En sonunda seni ı.n le dans ederken görünce çıkıp gitmişti, sende peşinden koşup kolunu tutmuştun o ise sinirle sana bakıyordu ve sen gülümseyerek saçını okşayıp onu öptükten sonra kulağına sadece onu sevdiğini fısıldamıştın biasın da sana sarılıp seni sevdiğini söylemişti.
Changbin:
Kavga edersiniz sen de jisungun yanına gidersin ve flim açarsınız seni jisungla izleyeceğiniz flimi izlediğinizi görünce sinirlenir ve önünüze geçip ilginizi çekmeye çalışır siz ilgilenmeyince jisung'un kolundan tutup odadan atar ve senin yüzüne yaklaşıp " bir daha kavga etsek bile kimseyle oturup flim izleme sadece benimle izleyebilirsin" deyip seni öper sen de karşılık verirsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🤯Stray Kids Reactions✨
FanficUmarım eğlenirsiniz... 🖤 #changbin #hyunjin #minho #seungmin #felix #chan #ı.n #jisung #straykids #hayalet #gençkızkurgu #southkorea