Hwang Hyunjin Tepki

2.9K 49 15
                                    

HeRaZi13 bu bölümü senin için yazıyorum umarım seversin...

Bu tepki bu kitabımdaki son bölümüm devamı 2. Kitabımda şimdiye kadar yaptığınız yorumlar için çok teşekkür ederim ( iyisiyle kötüsüyle)

Öpüyorum sizleri 😘😘

" Biasınla yanlış anlaşılma yüzünden kavga edersiniz"

Biasınla, sınavların yüzünden uzun zamandır görüşemiyorsunuzdur tabi onunda idol olması ayrı bir zorluktur sizin için. Sen derslerden başını bile kaldıramazken biasın boş vaktinde sana gelmeyi planlar sana en sevdiğin çikolatayı alıp hazırlanmaya başlar.

Senin de bugün sınavlarının son günüdür kaç gündür doğru düzgün uyumamışsındır. O yüzden okuldan direkt eve geçip uyumak için kendini eve atarsın. Telefonun sesini açıp komidine koyar kestirmek için uzanırsın uyandığında sabah 8.30 olduğunu görürsün tabi bir sürü mesaj ve cevapsız aramaları da.

Sen endişeyle kalkar ilk önce annen 5 defa aradığı için ona geri dönersin annenle konuştuktan sonra hyunjin'in 20 kere aradığını ve 5 mesaj attığını en yakın erkek arkadaşının 3 mesaj attığını görürsün hiçbirine bakmadan elini yüzünü yıkar çiçekleri sulamak için bahçeye çıkarsın. Çıktığında kapının önünde uyuyan bir hyunjin beklemiyorsundur tabi.

Sen hızlıca biasının yanına eğilip biasını uyandırırsın hyunjin uyanıp sana bakar ama tuhaf bakıyordur sen tuhaf ortamın farkına varırsın ama ilk önce hyunjin'i inceleyip bir şeyi olup olmadığına bakarsın bu sırada biasın seni izliyordur sen hyunjin'in kolunu tutarken kızmaya başlarsın

Y/n : " niye saksının altından anahtarı alıp girmedin içeri, yerini bilmiyor musun?"

Biasın sorunu cevaplamayıp ayağa kalkar sen hala yerdeyken biasına bakarsın konuşarak ayağa kalkarsın.

Y/n : " sorun ne, niye bana böyle bakıyorsun ve niye cevap vermiyorsun? "

Artık sinirlenmeye başlarsın hyunjin cevap vericekken evinden uykulu bir şekilde çıkan erkek arkadaşını beklemezsin. Hyunjin sana gülüp omuz atar ve yürümeye başlar. Sen hyunjin'e bağırıp peşinden koşarsın bu sırada yağmur yağmaya başlar. Hyunjin'in kolundan yakalayınca anlatmaya başlarsın

Y/n : " yanlış anladın -"

Hyunjin : " neyi yanlış anladım, evinden pijamayla çıkan " yakın arkadaşını "  mı yanlış anladım, ben de neden saksının altında anahtar yok diye düşünüyorum salak gibi tüm gece kapında bekliyorum konuşmak için ama aptalmışım, bırak şimdi kolumu seni görmek istemiyorum "

O yağmurda ikinizde sırıl sıklam olmuşken deli gibi ağlamaya başlarsın hyunjin kolundaki elini itse de bırakmaz daha sıkı tutarsın

Y/n :" beni dinlemeden gidemezsin birbirimizi bu kadar seviyorken yanlış anlaşılma yüzünden bitemez ilişkimiz "

Hyunjin : " NE YANLIŞ ANLAMASI
Y/N!!."

Aniden bağırması senin sıçramana sebep olmuştur. En ufak kavganızda bile sana sesini yükseltmeyen sevgilin şimdi iki kolunu tutup sana bağırıyordur. Sana kıyamayan adam şimdi yanlış anlaşılma yüzünden kalbini paramparça ediyordur. Sen kendinde güç bulamayıp tüm ağırlığını hyunjin'in üstüne atarsın seni tutan biasının kulağına sessizce ağlayarak fısıldarsın.

🤯Stray Kids Reactions✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin