"Sonunda grubunla çıkış yapacaksındır biasının tepkisi"
Bangchan :
Sen hemen yakın arkadaşın chan'ı arar ve haber verirsin ikinizde telefonda birbirinize çığlık atarsınız chan telefonu kapatıp hemen yanına gelir seni görünce seni kaldırıp hemen etrafında döndürür dü sen chan'a sarılıp hızını alamazsın ve yanağını öpersin bir yandan da hiç susmadan olayların nasıl olduğunu anlatırsın chan sen onu öptüğün için donmuştur sadece kafa sallayarak seni onaylar. Sen chan'ın yanakları kızarınca yanaklarını sıkarsın ve çok tatlı olduğunu söylersin chan'ın artık domatesten farkı kalmamıştır.
( çook tatlısın çok 🤩)Lee know :
Haberi duyunca minho hemen seni arar " y/n çıkış yapmışsın sonunda bee, baya uzun sürdü ama olsun bende olmasam kaç sene daha beklerdin neyse ki iyi ki varım." derdi. Sen dinlerken göz devirirdin klasik minho ilgilenmiyor gibi gözüküp aslında en çok sevinen ve gururlanan kişi olduğunu biliyordun.
" evet valla sen de olmasan ne yaparım iyi ki varsın minnoşum" der ve gülersin minho dan ses çıkmayınca çığlık atarsın "kulağımın içine" deyince sözünü kesip " sus be küfür etme neyse buluşalım hadi kutlama yapmamız lazım" dersin minho kabul eder "uzun zamandır bedava yemek yemiyorum hadi bakalım hepsi senden artık" diye telefonu yüzüne kapatır birlikte deli gibi içip yemek yersiniz tabi ki minho senin ödemene izin vermeyip hesabı kendisi ödemiştir.
(koca bir bebek değil mi?? 🤭)Changbin :
Bin'in yaptığı ilk şey koştur koştur gidip konfeti almak olmuştu. Seni telefonda arayıp sakince tebrik etmiştir. Sen buluşalım diyince soğuk bir şekilde işinin olduğunu söyleyip suratına kapatmıştır. Senin moralin aşırı bozulmuştur eve geçip ağlamaya başlarsın çünkü bin'i kaybetmek istemiyorsundur zil çalınca üstünde battaniye ve mendillerinle kapıyı açarsın ve suratına resmen konfeti patlar sen korkup geri çekilirsin bin'i görünce daha çok ağlamaya başlar ve sarılırsın bin elinde bira ve tavuklarla öylece kalmıştır. İçeri kendisini zorla atıp elindekileri masaya bırakıp seni kendinden ayırmış sorunun ne olduğunu sormuştur sen de bin'e kızıp " senin yüzünden oldu bana dargın olduğunu düşündüm aptal, seni görünce rahatlamayla daha çok ağladım işte " deyip ittirirsin bin sana bakıp güler ve tüm gün senin gönlünü alıp seni çok mutlu ederdi.
(bana sürekli kalp krizi geçirtiyor❤️)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🤯Stray Kids Reactions✨
FanfictionUmarım eğlenirsiniz... 🖤 #changbin #hyunjin #minho #seungmin #felix #chan #ı.n #jisung #straykids #hayalet #gençkızkurgu #southkorea