Tepkiler ~ 6

14.3K 252 155
                                    

"Güney Kore'ye biasın sevgilin olduğu için okumaya gitmişsindir, fakat ilk günden dışlanıp seninle alay edilmiştir. Sende okuldan kaçıp yalnız olduğun için ağlamaya başlamışsındır biasınla sokakta karşılaşırsın tepkisi. "

Bangchan:

Sizi parka doğru giderken görmüştür ilk başta sen olduğunu düşünmemiştir yakından bakınca anlamıştır. Koşarak yanına gelmiş ve ne olduğunu sormuştur, sen ilk başta anlatmasanda sonrasında anlatmışsındır. Biasın sana sarılıp her şeyin zamanla geçiceğini söylemiştir. Tüm gün çok işi olmasına rağmen seni gittiği her yere götürmüş ve güzel yemekler ısmarlayıp birlikte eğlenceli vakit geçirmişsinizdir.

Lee know:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lee know:

Kaçtığın zaman yağmur yağmaya başlamıştır. Sizde biasınızla yağmur yağdığında hep gittiğiniz kafeye oturmuş ve ağlamaya başlamışsınızdır biasınız da o kafeye kitap okumaya gelmiştir ve sizi görünce şaşırır özellikle ağladığınızı görünce daha da şaşırır çünkü daha önce hiç seni ağlarken görmemiştir senden anlatmanı ister sen biasının yanına geçip sarılırsın usul usul ağlarken ağlarken olayları anlatırsın biasın hafif gülümseyip saçlarını okşar ve göz yaşlarını silip sana sarılır. Daha sonra sana bakıp pis sırıtışını atar " sen ne var" diyerek bakarsın o da bir anda kolundan tutup yağmurda ıslanmanızı sağlar. Çocuklar gibi yağmurun altında oynamaya başlarsınız akşam olunca birlikte eve geçer yıkanıp kurulanırsınız. Daha sonra tüm skz size gelmiş ve oyun oynamışsınızdır. Günün sonunda biasını ödüllendirip öpmüşsündür biasın ise seni daha fazla öpmen için rahatsız etmiştir.

Changbin:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Changbin:

Siz hep ağlayacağınız zaman dans odasına gider ve orda ağlardınız minho pratik yapmak için dans odasına gelince sizin ağladığınızı görmüştür. Sen minho gelince ona changbin'e söylememesi gerektiğini söylemişsindir minho sana tamam diyip gitmiştir fakat çoktan changbin'e mesaj atmıştır biasın mesajı okuyunca koşarak yanına gelmiştir sen biasını görünce ağlarken göz devirip 'minho söyledi değil mi?'diye sorarsın biasın da kafa sallayıp ne olduğunu sorar sen olayları anlatınca seni öpüp gülümser ve sana en sevdiğin bir teklifte bulunur tabi ki de YEMEKKK sen bunu duyunca burnunu çekip gülümseyerek onaylamışsındır biasın sana gülüp burnunu öpmüş ve elinden tutup en sevdiğin restoranta yemek yemeye götürmüştür. (gerçekten Bi insan bu kadar mı cazip olur resmen aşık oluyorum.❤️😘)

🤯Stray Kids Reactions✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin