Tepkiler ~ 23

6.4K 129 111
                                    

" Biasınla kavga eder ve intihar etmeye çalışırsın tepkileri "

Bangchan :

Biasınla ilk tartışmandır uzun zaman önce Kore'ye taşınsan da annen hastalandığı için Türkiye'ye dönmek istersin chan gitmeni elbette istiyordur ama birlikte gitmenizi ister. Sen ise bir an önce gitmek istersin ve kendini kaybetmeye başlarsın chan ilk başta yumuşak davransa da bir süre sonra sinirlenir ve cam vazoyu alıp duvara çarpar. Sen korkup geri kaçarsın chan yaptığı hareketten çok pişmandır yanına gelince sen eline cam kesiğini alıp chan'ın eline koyar ve chan'ın elinin üstünden tutup kendi kalbinin üstüne tutarsın "öldür ve kurtul benden hadisene" dediğinde chan ağlamaya başlar ve  kolunu senden kurtarıp seni kucağına alır yatak odasına götürür kucağına oturtup kafanı kendi kalbinin üstüne yatırıp ağlamış ve senden çok kez özür dileyip seni çok sevdiğini söylemiştir.

Lee know :

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lee know :

Sizin ilişkinizde hep en büyük problem minho'nun kız arkadaşları olmuştur. Fazla kıskanç olmasan da yanında arkadaşım dediği kızlar neredeyse sizin her buluşmanızda yanınızda oluyor bazen evinize bile geliyorlar dı sen minho ile bu konuyu önceden konuştuğunda ilk bir ay dikkat etsede tekrar eskisi gibi olmaya başlamıştır . Siz gene bir kafede otururken kızlar birden gelip sohbetinizi kesince sinirlenir kızlara
" keşke oturup sohbeti bölmeden önce izin isteseydiniz" dersin. Gıcık olduğun kız sana dönüp " aa kusura bakmayın ya heyecanlı bir olaydı üzgünüm minhocum" deyip minho'nun bacağına dokunduğunda kalkıp kızın elini ittirirsin minho seninle birlikte kalkıp sana bağırınca " iyi minho siktir git bensiz bu sürtüklerle mutluluklar sana" deyip çıkarsın minho arkandan bağırıp peşinden koşar sen ağlarken bir arabanın önüne atlayıp intihar etmeye çalışırsın ama minho seni tutmuştur sen minho'yu ittirip orayı terk edersin. Minho tüm gün sana ulaşmaya çalışsa da ulaşamamış evinin önünde sabaha kadar beklemiştir sen son kez veda etmek için minho'yu arayıp ülkeden ayrıldığını söyleyince minho yıkılmıştır.

Changbin :

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Changbin :

Changbin uzun zamandır gergindir ve eve gece üç dört gibi geliyordur gene geç geldiği bir saatte artık uyuyor taklidi yapmayı bırakıp balkona çıkar ve sigara içerken beklemeye başlarsın. Bin eve saat beşte gelmiştir balkon ışığını açık görünce balkona gelmiş seni sigara içerken görünce elindeki sigarayı alıp atmış ve seni içeri sokup, bir sürü laf etmeye başlamıştır konu sigara yüzünden senin iğrençleşmene kadar gelince tüm söylediklerini susarak dinlersin konuşması bitince tek bir şey söylersin " ayrılalım " bin sadece sana bakıp tamam demiştir o gece evden ağlayarak çıktığında sana araba çarpmıştır uyandığında üç gün boyunca komada kaldığını öğrenirsin bin sadece çok üzgün olduğunu kendine iyi bakman gerektiğini yazan bir not bırakmıştır geriye.

🤯Stray Kids Reactions✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin