Ten беше в кухнята и вадеше тостера от шкафа. Когато го извади ,бръкна в другия шкаф ,за да си вземе хляб. Доката го правеше ,някой позвъня на вратата и извика "Chittaphon ние сме". Това бяха неговите приятели. Той позна гласа на Lucas и извика:
-Отворено е!
Когато те чуха това ,отвориха вратата и навлязоха в малкото помещение. Видяха приятеля си ,да си прави закуска.
-Приятел как си?-попита го Lucas,настанявайки се на един от столовете.
-Ами бивам!-отвърна той и се обърна към тях. Когато приятелите му видяха посиненото му око ,се стреснаха.
-Ten какво е това на окото ти? Кой го направи?-изтича при него Kun.
-А нищо!-извърна глава той и се зае със закуската си. Мразеше да го разпитват постянно за всичко. Разбираше,че е нормално да са загрижени,но понякога това го дразнеше.
-Остави това на мен и отиди на дивана да легнеш. Xiaojun ще се погрижи за теб,а останалите да се кротнат малко. Lucas ти извади лед от хладилника.-нареди Kun взимайки хляба от ръцете на приятеля си ,игнорирайки протестите му. След спора с приятеля си ,се отказа и отиде да легне на дивана.
Lucas му даде лед,Xiaojun помагаше на Kun,а Hendery и Yang Yang пак се дразнеха. Като малки деца са!
-Вчера кой ти го причини това?-попита го Win win който се настани на стола до дивана.
-А никой! Сам се нараних!-излъга го чернокоското.
-Не ти вярвам!-каза приятеля му,гледайки го подозрително.
-Ами ако искаш вярвай.-каза момчето пред него и си обърна главата на другата страна. Win win стана от стола и отиде при другите оставяйки приятеля си сам.
Просто Chittaphon беше твърдоглав. Винаги е искал сам да се оправя и не е искал помощ от никого. Никога не слушаше приятелите си за нищо,въпреки че те искаха той да е добре и да не се забърква в проблеми. Не искаха нещо да му се случи.
****
При Youngho обстановката беше нажежена. Чудеше се как да предпази Ten от онзи психопат. Дори да се познаваха от два дена,пак щеше да му е гадно ,ако той го отнесе заради по-високия,или може би причината беше друга?
-Е какво ще правим? Той няма да ни остави на мира ,докато не му дадем това което иска.-каза Mark сядайки на един от столовете.
YOU ARE READING
reversal; bl
FanfictionStart: 11/12/2020 Final: there is no final ~boy x boy~Johnten Genre: Comedy, Romance, Action