Вече беше един на обяд. Johnny паркираше черното ламборгини в гаража. Паркира го на мястото му и слезе от колата. Излезе от гаража и се запъти към вратите на имението. Отвори ги и там стояха всички.
-Какво правите тук?-попита ги Johnny подавайки якето си на прислужницата.
-Ами чакахме те!-каза му Mark.
-Добре вие стойте тук,аз ей сега се връщам!-каза им високото момче и се запъти към килера ,където заключи Ten.
Извади ключа от джоба си и отключи вратата. Chittaphon стоеше на земята и беше увесил глава. Когато чу вратата да се отваря вдигна главата си,но щом видя кой беше веднага измести погледа си другаде. Не искаше да го вижда ,нито на говори с него.
Високото момче застана пред него и клекна за да са на едно ниво с другия.
-Виж исках да ти се извиня за днес!-каза му гледайки на другата страна. Нямаше смелост да погледне другото момче в очите. Наистина почувства някаква вина у себе си.
-За какво да се извиниш? Сериозно си помисли че може да дойдеш просто така и да се извиниш?-попита го Chittaphon викайки право в лицето му и отново сведе глава на долу.
-Ами мислех си,че след това може би ти дължа извинение,но явно ти не заслужаваш такова.-каза му другото момче.-И като говоря ще ме гледаш право в очите!-нареди той и хвана тайландеца за брадичката повдигайки главата му рязко. Така двамата засякоха своите погледи.
Гледаха се известно вереме. Единственото нещо което се четеше в очите на Ten бе болката. Болката която му причиняваше другото момче.
Докато Ten се взираше в очите на другото момче ,се опита да улови някакво чувство у другия,но единственото чувство, което се четеше беше безразличието.
Инстинктивно двамата започнаха да се праближават един към друг. Лицата им бяха на сантиметри разтояние. Преди да направят нещо ,някой прекъсна действията им. Това беше Jaehyun.
-Хей Johnny да знаеш,че отиваме да обсъдим плана ни за довечера на мястото.-уведоми го той и Youngho на бързо се изправи.
-Добре аз ще дойде след малко!-каза му той.
-Добре,а Chittaphon какво прави тук?-попита той забелязвайки присъствието на чернокосото момче.
-А нищо! Беше се ударил...докато разичстваше килера!-каза му нервно високото момче почесвайки се зад врата.
YOU ARE READING
reversal; bl
FanfictionStart: 11/12/2020 Final: there is no final ~boy x boy~Johnten Genre: Comedy, Romance, Action