8

194 17 25
                                    

Минаваше 5 след обяд. Ten стоеше в стаята в ,която го настани по-високото момче. Беше удобно и доста луксозно. До сега никога не беше виждал чак толкова луксозна и модерно обзаведена стая. Всичко му се струваше като сън. Сън в които беше заседнал и скоро едва ли щеше да се събуди. Той се просна на леглото зад него по гръб и за миг затвори очи.

Докато размисляваше над нещо някой прекъсна деиствията му. Под някой да разбираме,че е телефона до него. Някой го търсеше. Ten взе мобилното устройство намиращо се до него и се загледа в името изписало се на екрана. Това беше хореографа. Chittaphon се сепна сещайки се, че не беше посещавал залата през последните два дни. Чудеше се какво да измисли така,че да се оправдае пред него. Знаеше,че той е много строг и едва ли щеше да повярва на това което каже.

Чернокоското се изправи в седнало положение и плъзна пръста си по екрана. Допрая мобилното устройство до ухото си и тежка въздишка се отдели от устните му.

-Ало!-продума ниското момче.

-Къде се губиш последните дни?-извика гласа от отсрещната страна.-Нали знаеш,че това представление е важно за нас?-продължаваше да вика хореографа на момчето по телефона.

-С-съжалявам господине!Напоследък не се чувствам много добре.-излъга го Chittphon надявайки се че ще му повярва. Дори гласа му звучеше убедително.

-Ех защо не се обади? Нямаше да ти се карам ,ако се беше обадил по-рано. 

-Извинете!-наведе глвата си той.

-Няма нищо! Оправай се по-бързо и скоро те искам в залата. Между другото не си единсвения болен за това местим датата на концерта. Ще е по-другия месец. Така ще имаме повече време за подготовка!-съобщи му той.

-Добре дочуване!-каза Ten и затвори телефона. Чудеше се какво да прави. Наистина не вярваше,че нещата ще се развият така. Докато размишлваше някой влезе в стаята и го изкара от транса в който беше изпаднал.

-Хей багажа ти ще дойде след малко!-съобщи му Mark навлизайки в голямото помещение.

-Добре!-момчето пред него кимна.

Mark постави едни дрехи да него и каза:

-Облечи ги.

-Добре,но на кой са?-попита Ten виждайки,че дрехите които му даде момчето пред него.

-Има ли значение? Облечи ги и те чакаме долу.-каза Mark и излезе от стаята.

Момчето на леглото въздъхна. Взе дрехите до него и отиде в банята. Свали старите и се преоблече. Беше му интересно как са оцелили неговия размер. Chittaphon сложи другите дрехи на голямата спалня и излезе от стаята. Озова се в обширния коридор. Чувстваше се като в замък. Цялото имение от вън придобиваше старинен вид,а вътре беше бъкано с последна мода мебели и уреди.

reversal; blWhere stories live. Discover now