-Добре мисля,че си готов. Сега да тръгваме,че стана късно.-каза Тен и прибра аптечката в раницата си.-Ще звънна на един приятел да ни вземе от тук!-каза след това и приятеля му кимна.
Тайландеца си взе телефона и звънна на Джънгу. Разговора се проведе за няколко минути. Тен прибра телефона си в джоба на анцуга и си взе раницата. Двамата с Уин уин излязоха от залата и зачакаха Джънгу да дойде. Сиченг си нямаше и на представа кой е този приятел за ,който говореше Тен.
Слад време белия мерцедес на Лу беше паркиран пред залата. Джънгу слезе от колата, за да поздрави Тен. Когато отиде до двете момчета поздрави Тен и когато погледа му се засече с този на Уин уин,той остана с отворена уста.
-Ти!?-казаха в синхрон двамата.
-О вие се познавате!-каза тайландеца с усмивка.
-Да може да се каже!-отвърна Сиченг ,извъщайки глава надругата страна. От вътре му идеше да го пребие,но реши да не го прави, за да не се разкрие пред Тен. Само се молеше Лу да запази тайната му. Намеренията на момчето ,което стоеше пред него не бяха по далеч от неговите.
Двамата сложиха фалшиви усмивки на лице и Лу заговори:
-Е ще търгваме ли?
-Да,но първо преди да закараме Сиченг до тях,ще отидем до ресторанта на Кун за малко!-каза Тен и се качи в колата. Уин уин и Лу последваха примера му, гледайки се на кръв. Двамата влязоха в колата и Лу пъхна ключа в отвора зад волана. Завъртя го и настъпи газта. Искаше възможно най-бързо да се отърве от Уин уин.
По пътя тайландеца не спря да разпитва от къде Лу познава неговия приятел. Двамата ту го игнорираха ту му казваха да спре да задава въпроси.
След време вече бяха пред ресторанта на Кун. Оставиха само Тен да слезе и двамата оставаха в колата.
-Ще те убия!-каза Уин уин и захвана Джънгу за врата му. Лу се дърпаше и успя да се усвободи от захватката на другото момче.
-Ти си ненормален!-каза Лу и разтърка врата си.
-Не не съм. Предателите заслужават такова държание.-заяви Сиченг.
-А вие заслужавате да ви убият и да хвърлят труповете ви на акулите.-закани се Джънгу с ядосан глас.-От къде се познаваш с Читафон?-попита след това той.
-Не те засяга!-изрепчи му си китаеца.
-О напротив, засяга ме! Сигурно го лъжеш,за това какъв си и какви са ти намеренията.-отвърна момчето пред него.
YOU ARE READING
reversal; bl
FanfictionStart: 11/12/2020 Final: there is no final ~boy x boy~Johnten Genre: Comedy, Romance, Action