Цяла вечер Тен почти не беше мигнал. Обмисляше всичко от до. Преди Джони да се събуди ,той реши да отиде при Хечан. Трябваше му помощ.
Той стана бавно от леглото,за да не събуди другото момче. Облече се и излезе от стаята. Запъти се към тази на Донгхюк и Марк и почука. Не чу отговор. Може би спяха. Преди да се върне в стаята си чу звуци. Доста странни звуци. Бяха доста силни въздишки. Тен се заслуша внимателно и очите му се ококориха при мисълта ,нахлула в главата му.
-"Нима Марк и Хечан се...?"-запита се той мислено. Той изчака въздишките им да спрат и отново почука. Зачака и след време Марк му отвори. Беше полугол.
-Какво искаш?-попита нервно той. Целия му врат беше обсипан с лилаво-червени петна и изглеждаше досна запъхтян. Тен се опита да игнорира това и продължи.
-Искам помощ!-каза той и Марк въздъхна ,правейки му място да влезе.
Тен влезе и видя Хечан само по боксерки и тениска. На вратът му също се забелязваха една,две смучки.
-Ох Тен ,кажи какво има!-каза отчаяно Хечан. Вече леко казано, беше започнал да се уморява от проблемите им. По цял ден слуша едно и също.
-Джони ме целуна!-каза направо той.
-Знаем!-казаха двамата в синхрон Хюк и Марк.
-Чакай как?-попита Тен объркано.
-Джони ни каза! Сега казвай какъв е проблема!-каза направо Хюк.
-Аз мисля,че...-започна да казва Тен.
-Мислиш че...?-попита Хюк.
-Аз съм влюбен в Джони!-каза той на висок тон ,въздишайки тежко.
-Алелуя! Марк ще се напия! Той си призна!-каза Хюк и стана,подскачайки като малко момиченце.
-Нося водката!-каза Марк и се запъти към хладилника. Донесе две чаши с водка и едната я подаде на Хюк.
-Чакайте, чакайте!-извика тайландеца ,докато другите вече се напиваха.
-Няма кво да чакаме! Ще вдигнем сватба!-извика Хюк и продължи да пие. Марк пусна музика и двамата взеха да се кефят.
-Ама чакайте! Не знаем дали той ме харесва!-каза Тен и те спряха. Хечан остави чашата на масата и отиде при него ,поставяйки ръцете си на раменете му.
-Сигурен съм,че те харесва. Просто не иска да го признае ,защото е инат и защото според него това да харесваш същия пол е извратено,но не е. И ти го приеми. Това не е изватено,а е част от живота.-каза му спкойно Хечан с усмивка.
YOU ARE READING
reversal; bl
FanfictionStart: 11/12/2020 Final: there is no final ~boy x boy~Johnten Genre: Comedy, Romance, Action