21

146 13 46
                                    

Когато високото момче съобщи новината ,смесени чувства вникнаха у останалите. Един се радваше,на друг не му се занимаваше,а трети просто беше шашнат.

-Добре,а в коя държава ще отидем? Гърция,Турция,Румъния?-попита Yuta ,отпивайки от бирата си.

-България!-каза му Johnny. Това накара японеца ,да си изплюе бирата.

-Моля!?-попита той с ококорени очи.

-Да отиваме в България!-повтори високото момче.

-Ти знаеш ли какви откачалки има там? Ужас!-ужаси се Yuta.

-Защо, да не си ходил там,че знаеш?-попита Youngho.

-Не съм,но съм чувал!-сви рамене другото момче.

-А аз трябва ли да идвам?-попита Chittaphon.

-Да идваш с нас!-каза му Mark. Тайландеца въздъхна шумно.

-Добре,а какво ще правим там?-попита Jaehyun.

-Ще преговаряме с един! Ще поседим известно време на полуострова. Имаме работа в още три държави.-съобщи им Mark.

-Надявам се сте разбрали всичко!-каза Johnny.

-Значи Jeno и Doyoung остават тук ,за да пазят майката на Chittaphon и също така да ни докладват,ако има някакво развитие относно Jihun. Сега всички на работа!-нареди високото момче и всички се запътиха ,към своите задължения.

***

Вече беше вечер. Всеки се приготвяше за пътуването утре. Щеше да бъде доста интересно.

Chittaphon стоеше в стаята си и си оправяше багажа. Честно казано,се чувстваше доста добре от факта,че ще ходят в друга държава. Щеше да се измъкне малко от този затвор.

След като приготви всичко необходимо,остави куфара до гардероба и се излегна на леглото. Взе телефона си и видя,че часа беше девет и нещо вечерта. Остави го и се изправи от леглото. Слезе долу и видя всички в кухнята.

-Chittaphon ще извикаш ли Johnny за вечеря?-попита Mark. Момчето пред него кимна и се запъти към стълбите. Изкачи ги и закрачи към стаята на другото момче. Почука,но не не чу отговор. Почука още един път и пак същото.

Реши да влезе вътре. Там нямаше никой. Заслуша се и чу,че водата на душа ,беше пусната. Явно се къпеше. Преди да излезе чу как другото момче си пееше някаква песен. Звучеше толкова смешно,но не отричаше,че не може да пее.

reversal; blWhere stories live. Discover now