КРАЯ НА ИСТОРИЯТА

46 2 0
                                    

Какво по дяволите се случва тук?

Няма значение...

Не знам как мога да се появя отново тук след, като съм оставила хората да четат тази излагация. 

Реших да препрочета тази велика идиотщина, която моят прекалено умен мозък е решил да сътвори и искам да кажа, че нямам думи за това, което съм оставила тук. Дори не знам как да нарека това творение. Просто съм без думи наистина.

ФИНАЛА НА ИСТОРИЯТА

Книгата няма да бъде завършена, поради решението на автора (моя милост), за това реших да ви предоставя финалът, който знаех, че трябваше да споделя.

Както беше станало ясно в сюжета Хендери беше разбрал за другата самоличност на Уин Уин и съответно беше решил сам да проведе разследване. Когато го залавя една вечер, Уин Уин го убива и съответно скрива тялото му, като чак към края на книгата се разбира, че Хендери е мъртъв. 

Един човек беше попитал Уин Уин в Q&A, който бях направила, защо мрази Тен. Истината е че Уин Уин винаги е завиждал на Тен, че е бил обичан, красив и талантлив. (Не си спомням дали съм го споменавала в книгата) В глава 34 се е споменало малко от миналото му, което мога да разтълкувам, като история в която той е убил сестра си защото й е завиждал, след което е започнал да убива повече хора за забавление. 

Много хора бяха объркани с факта, че Джихун е баща на Уин Уин. Истината зад историята на Уин Уин е, че той е бил затворник, който е излежавал доживотна присъда. Един ден един от затворниците залива лицето му с киселина, като го обезобразява. Разбира се, Уин Уин убива този затворник и неговите приятели, с което впечатлява мафия боса и той го приютява при него съответно, като му дава маска с която да прикрие лицето си. Докато Джони излиза с дъщерята на Джихун, Джихе той е виждал Уин Уин. (който винаги е стоял от дясната страна на Джихун) Единствено е виждал маскираното му лице, за това някъде в 16 глава той казва, че "му е бил познат". (Ако трябва да мислим логически, това е невъзможно, тъй като Уин Уин е носил маска, но нека не убиваме въображението на по-малкото ми аз) След няколко години, той е подложен на пластична операция с ново лице и съответно се промъква в компанията на Тен и неговите приятели под името Уин Уин. 

На концерта, разбира се бомбата гръмва, но никой няма да пострада, защото Джони ще се усети навреме и ще предупреди хората си и Тен за това. Тен го спасява последен. Разбира се тогава разказва на Тен за самоличността на Уин Уин и това, че той ги е лъгал.

reversal; blWo Geschichten leben. Entdecke jetzt