Oy vermeyi unutmayın
***
-Evet Seungwoo anlat bakalım . Uzun zamandır benimlesin fakat bazı ahlaki değerlerimi öğrenememişsin .Mesela arkamdan iş çevirmek , uyuşturucu satmak ...
-B-bay Park özür dilerim ...
Jimin onun pişman olduğuna emin değildi .
-Benim verdiğim maaş yetmedi mi de böyle saçma işlere giriştin ? O adamı sevmediğimi söylemiştim.
Yüzüne sert bir yumruk indirdiğinde yana doğru düşmüş ve odada yankılanmıştı ses .Seungwoo Park Jimin'in ne denli sert olduğunu biliyordu . Ayrıca Jimin'in katı kuralları vardı .Seungwoo buna rağmen böyle işlere kalkışmıştı .Jimin'in çok kızdığı şeyde buydu .Kendisini bilmesine rağmen böyle şeylere kalkışmıştı bu adam .Karnına ve kasıklarına sert bir tekme atarak ve arkasında çığlıklar içinde bırakarak çıktı odadan . Şimdi gitmesi gereken kendisinin başrol olduğu bir seminer vardı .
Midari de aslında kendisiyle o adamı halletmek için gelecekti fakat hava değişiminden dolayı rahatsızlanmıştı .Bu yüzden çıkışta onu aradı .Birkaç saat kendisine bakması gerekiyordu .Onunla anlaştıktan sonra üniversiteye doğru yol aldı .
**
Taehyung bütün gece uğraştığı resimden memnun okuluna gidiyordu .Dün gece öyle uğraşmıştı ki Jimin'in bugün okula geleceğini dahi unutmuştu .Telefonla ilgilenmediği içinde Jungkook 'un mesajlarını görmemişti .Bahsettiği tek şey Jimin'di. Fakültesine girdiğinde geneli kızlar olmak üzere birçok kişi dışardaydı . Çok tuhaf hissetmişti .Anlamaz gözler etrafa bakıyor ve olanları algılamaya çalışırken belindeki eller ile afallamış şekilde sağına döndü .Elbette Park Jimin'i beklemiyordu asla .Bunca insan içinde ne yapıyordu bu adam ? ''Selam'' diye fısıldamış ve göz kırpıp ilerlemişti daha Taehyung'un neler olduğunu anlayamadan .Etrafta fısıltıların artmasına karşılık kızararak hızla okula girdi .Arkasından Yoongi ve Jungkook girmişti .Oysa şuan sadece belindeki hissiyatı unutmaya çalışıyordu .İtiraf etmek istemiyordu ama fena hissetmemişti .
-Ne oldu az önce ?
-B-bilmiyorum .
-Tanrı aşkına Jimin belinden tuttu Taehyung . Herkesin içinde .
-O-olamaz mı ?
Kendi dediğine bile inanmazken omuz silkti .Bunun normal bir şey olmadığı apaçık ortadaydı .
-Neyse çocuklar biz girecek miyiz seminere ?
-Hukuk okumuyoruz neden-
-Tabiki de gireceğiz .
-Potansiyel eniştemiz ve Tae'nin potansiyel daddysi orada .
Taehyung sertçe Jungkook 'un omzuna vurmuştu .Bu cidden onu utandırmıştı . Jungkook bir şekilde onu ikna ettiğinde salona girmiş ve ortalarda bir yere oturmuşlardı .Bu sırada Jin onu aradı .
-Efendim sevgilim ?
-Evet Jimin hyung geldi .
-Hayır yemek yer miyiz bilmiyorum .Olsun gel yine de sen .
-Tamam çokça öpüyorum dudaklarından .
Jimin kürsüye çıkarken bitirdi konuşmasını Jungkook .Taehyung Jin ve Jungkook 'un ilişkisini çok seviyordu . 'Belki' diyordu , 'belki benimde böyle güzel ilişkim olurdu' .İnsanların ruh eşini bulması çok zordu ve o eşcinsel olduğu için daha zor olduğunu düşünüyordu .Aklındaki düşünceleri kenara atıp karşısındaki adama odaklandı .Konuşma yaparken fazlasıyla ciddiydi ve karizmatikti .Çok yakışıklı duruyordu .Konuşurken ki mimikleri , her bir cümlede değişiyor , elleri sürekli harekat halinde , bazen projeksiyondan yansıyan sayfaları gösteriyor avukatlıkla ilgili avantajları , olması gerekeni anlatıyordu .Aslında Taehyung dediklerine pek odaklanamıyordu bunun nedeni karşısındaki adamı incelemeseydi .Bir insan sahneye ancak bu kadar yakışabilirdi .Sanki orada sadece Jimin ve Taehyung vardı .Taehyung başka kimseyi görmüyordu .Sadece Jimin ve hareketleri .Yoongi onu dürtüklediğinde kendine gelmeye çalıştı .