Oy vermeyi unutmayın
***
-Hey! Ne yapıyorsunuz siz?
Jimin otoriter ve baskın sesiyle onlara doğru seslendiğinde sesinin vermiş olduğu korkuyla yerlerinde sıçramışlardı . Jimin böyle insanları korkutmaktan haz alıyordu .Arkasından Hoseok , Jungkook , Yoongi ve Taehyung de gelmiş olanlara anlamaz gözle bakıyordular , birazda hayranca .
-B-biz sohbet ediyoruz .
Jimin histerikçe güldü .
-Sohbet mi ediyorsunuz ? Karşınızdaki çocuğu korkutarak m ? Biz de sohbet edelim o zaman .
İleriye doğru bir adım attığında karşısındaki 3 kişi geriye doğru adım atmıştı .
-Güzel mi ?
Yüzünde korkunç bir gülümseme vardı . Bunu sadece o üç zorba görüyordu .İçlerinden biri duvara çarparak durduğunda Jimin ona yaklaşmış kafasını kulağına yaklaşarak ve bileğini sertçe sıkarak fısıldamıştı .
-Bir daha ne Taehyung'a yaklaştığını göreyim ne de diğerlerine .
Söylediği şeyi sadece karşısındaki çocuk duymuştu ve sesinin verdiği hisle gözünden damla bile gelmişti .Hoseok hariç hiçbiri bir şey anlamamıştı . Kenarda eşyaları dağılmış çocuğun yanına giderek eşyaların toplayıp kalkmasına yardım etti .
-İyi misin?
Az önceki sesinden eser kalmamış , merhametli bir ses tonuyla konuşmuştu .
-T-teşekkür ederim .İyiyim .
Çocuk aniden sarıldığında afallamıştı Jimin .
-Şikayet etmek istersen avukatın olabilirim .
O üç zorba hemen yanlarına gelerek eğilmiştiler.
-Özür dileriz , bir daha asla ama asla kimseye sataşmayacağız .Lütfen .
Ellerini yüz hizalarında birleştirerek diz çökmüşlerdi .Jimin bundan ne kadar haz alsa da geri çekilmişti .Böylelikle az önce zorbalık yaptıkları çocuğa eğilmiş oldular .Çocuk afallayan yüz ifadesi ile bakıyordu önünde eğilenlere .
-Bir daha yaparsanız belki .
Jimin yan dönerek gülümsedi .Kendisiyle gurur duyuyordu .
Taehyung ise şaşkın gözlerle az önce ne yaşandığını algılamaya çalışıyordu .Aslında Jungkook ve Yoongi de öyleydi .Jimin'in ne denli baskın olduğunu göstermişti .Dahası resmen diz çöktürtmüştü .Jungkook kalp fışkıran gözlerle izliyordu resmen .
Zorba çocuklar koşar adımlarla uzaklaşmış , diğer çocukta tekrar teşekkür ederek gitmişti .Ortamda büyük sessizlik hakimdi .Sessizliği beklenildiği üzere Jungkook bozmuştu .
-Bay Park muhteşemsiniz .İdolümsünüz artık .Lütfen imza alabilir miyim?
Güldü Jimin .
-Tanrım! Her şeyiniz harika gülüşünüz bile .
Jungkook kendinden geçmişçesine konuşurken Yoongi kafasına vurarak kendine gelmesini sağladı .
-Siz bakmayın boş boş konuşuyor o .
-Sorun değil .Biz gidelim artık . Haftaya burada seminerim var .Çıkışta birlikte yemek yiyelim .
Taehyung sessizliğini bozmamış karşısındaki adamı izliyordu .Hayran kaldığı bir gerçekti .Jimin ile göz göze geldiklerinde onu izlerken yakalanmanın vermiş olduğu utançlar kafasını başka yöne çevirdi .
Jimin yanından geçerken saçlarını karıştırdı .
-Görüşürüz ufaklık .
Az önceki hareketin etkisinden çıkmaya çalışarak sesledi .
-Ufaklık değilim ben ! Senden uzunum bir kere .
-Olsun benim ufaklığımsın .
Tamam .Bu söz çok fena hoşuna gitmişti .
-Taehyung o ne dedi öyle !!!
Jimin arkasında şaşkın ikiliyi bırakarak çıktı bahçeden .Yoongi.. o bambaşka alemlerdeydi .
**
Jungkook günün geri kalanında Taehyung'u sıkıştırmış ve sürekli Jimin hakkında sorular sormuş sormuştu .Sürekli ağzında olan şey Jimin'di .Jimin, Jimin , Jimin ... Taehyung sabırlıca soruları görmezden gelmeyi denemiş , en sonunda oradan kaçmayı mantıklı bulmuştu . Part-time işine geldiğinde en azından kafasını dağıtabileceğini düşünmüştü ama hayır . Park Jimin'in söylediği sözler ,gülüşü , bakışı , o derin ve baskın sesi , kendileriyle konuşurken ki yumuşak sesi ...Çoklu kişilik bozukluğu m vardı acaba? Sipariş vermek için seslenen bir müşteri sayesinde dalgınlığını kenara bırakarak işine odaklanmaya çalışmıştı .
**
Jimin ve Hoseok eve geldiklerinde Hoseok'un arabada sürekli Yoongi'yi anlatarak başını şişirmesine rağmen yüzünde aptal bir gülümseme yerini koruyordu .Miniğiyle konuşmuştu , en yakınından kokusunu içine çekmişti ,hadi ama miniği utanırken çok tatlıydı .Bunu nasıl aklından silebilirdi ki ?Silmekte istemiyordu zaten .
-Sende aptal aşıklar gibi sırıtıyorsun ya .Jimin , düşmanların var bu kadar belli etme birini sevdiğini .
Sahi onun düşmanları vardı , zarar verirler miydi bebeğine ?
***
Sizi beklettim biraz umarım beğenirsiniz ...Kısa oldu biraz ama olsun ...
Düşünceleriniz???